Om nu Spencer tycker att det är bästa att handla av Svensk AD och eventuellt kan hjälpa andra att få till en schysst deal så är väl det bara bra, varför denna negativitet? eller utmynnar allt i ren avundsjuka?
Att han sedan gjort ett gott intryck hos Rob E och får till bra affärer är väl bara för alla parter, för Spencer, de han kan hjälpa samt Rob E som får sälja lite av en "win win situation" eller?
Läser man lite mellan raderna verkar det som en del i tråden har ett ont öga till Rob E, varför vet jag inte.
Personligen har jag blivit bra bemöt trots att inget köp skett där än, däremot kommenterade dom min Daytona och frågade hur jag fått tag i den då dom hade väntetid hos sig då, jag sa vart den var köpt (svensk AD) och dom gratulerade till ett fint köp.
Ricrob sa "Ge och ta" jag säger "You scratch my back and I'll scratch yours" sen får folk tycka att det är rätt eller fel det ger jag på ren svenska fan i. Sluta gnäll och var tacksamma för den eventuella hjälp gällande köp/kunskap Ni kan få av Spencer mfl. här på forumet.
![]()
Tror inte grunddiskussionen handlar om att någon tycker att det är fel att Spencer hjälper till att fixa fram rabatter åt folk som inte har känningar. Det vore ju bara idiotiskt. Det handlar väl snarare om att "folk" ska få bestämma själva hur de vill använda sina pengar. Om jag skulle vilja gå och köpa en ny klocka i butik skulle jag självklart be Spencer eller någon annan med känningar om hjälp. Men om man är väldigt priskänslig och känner att "de där extra tusenlapparna" man kan tjäna via att köpa nytt via nätet är värda risken med internetköp samt kostnaden när de väl behöver hjälp och måste gå till en AD är värt det måste ju det vara upp till var och en.
Att "spara in pengar" på att köpa online och sedan gnälla på att en AD tar ett antal hundralappar för att korta en länk är idioti, ingen vill jobba gratis. Men om man accepterar det så måste det vara individuellt hur man vill göra. Rob verkar vara exemplariska i sitt kundbemötande och skulle jag köpa en klocka i butik så är dem de första jag skulle vända mig till.