Har fått info om att GS skulle släppa nyheter i dag kl 15:00 japansk tid. Men jag kan inte se något.
Någon med koll?
Någon med koll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Imorgon kl 07:00. Jag förbereder en tråd och postar nyheterna där imorgon 07:00.Har fått info om att GS skulle släppa nyheter i dag kl 15:00 japansk tid. Men jag kan inte se något.
Någon med koll?
Grymt @yonssonImorgon kl 07:00. Jag förbereder en tråd och postar nyheterna där imorgon 07:00.
Wow! Gillar den översta skarpt!https://watchesbysjx.com/2020/03/seiko-55th-anniversary-prosper-sla037-sla039-sla041-spb149.html
Nu har de visat de nya seikodykarna.
Gruppköp på den! Jäklar vad snygg och perfeka mått.Wow! Gillar den översta skarpt!
Går det att få in den blåa i gruppköpet tror du..? Den är ju mycket bättre tycker jag.
Detta är SBDC107 / SPB149
Diameter: 40.5 mm
Height: 13.2 mm
Material: Steel
Water resistance: 200 m
Movement: 6R35
Features: Hours, minutes, seconds, and date
Winding: Automatic
Frequency: 21,600 beats per hour (3 Hz)
Power reserve: 70 hours
Det är alltså denna fast med svart tavla, SBDC101 / SPB143 som jag tänkte vi kan köra gruppköp på.
Kanske, ska kolla. Tror inte det kommer så många av LE-modellen.Går det att få in den blåa i gruppköpet tror du..? Den är ju mycket bättre tycker jag.
Kanske, ska kolla. Tror inte det kommer så många av LE-modellen.
Jag tyckte att den avvikande färgen på Diver's 200m och sekundvisaren gjorde väldigt mycket för helheten. Riktigt snyggt!Kanske, ska kolla. Tror inte det kommer så många av LE-modellen.
Kul med nytt urverk!!
Det är alltså denna fast med svart tavla, SBDC101 / SPB143 som jag tänkte vi kan köra gruppköp på.
Grym Hi-Beat. Men troligen alldeles för dyr...https://watchesbysjx.com/2020/03/seiko-55th-anniversary-prosper-sla037-sla039-sla041-spb149.html
Asså n1.https://watchesbysjx.com/2020/03/seiko-55th-anniversary-prosper-sla037-sla039-sla041-spb149.html
5500 exemplar ju, bara köra!Kanske, ska kolla. Tror inte det kommer så många av LE-modellen.
6800 USD...Grym Hi-Beat. Men troligen alldeles för dyr...
Funnits ett tag.Kul med nytt urverk!!
Om det går att få in den blå tavlan i gruppköpet är jag med på den!!Går det att få in den blåa i gruppköpet tror du..? Den är ju mycket bättre tycker jag.
Såg det nu. Jag läste för snabbt, trodde det var färre antal. Jag kollar upp möjligheten.5500 exemplar ju, bara köra!
Releasedatumet är 19de juni i Japan. Lägg till någon vecka eller två för Sverige. Så sista veckan i juni för Sverige alltså. Den vanliga (icke LE)- modellen kommer kosta 15, så lägg till någon tusenlapp eller två för LE-modellen.
Ex moms.Var det inte 1350 USD för LE-modellen?
Ex moms.
Det vill jag inte heller vara. Var skriver man upp sig? Är det som Nix?Jag är inte med i moms
Nä OK, du har rätt. Jag läste för fort.
25e juni gäller preliminärt för både LE och icke-LE.
Releasedatumet är 19de juni i Japan. Lägg till någon vecka eller två för Sverige. Så sista veckan i juni för Sverige alltså. Den vanliga (icke LE)- modellen kommer kosta 15, så lägg till någon tusenlapp eller två för LE-modellen.
SLA037 var riktigt snygg! Men "Price: US$6,300" känns saftigthttps://watchesbysjx.com/2020/03/seiko-55th-anniversary-prosper-sla037-sla039-sla041-spb149.html