• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

OlleC

Breitling
Det jag VET är att det kommer finnas fler av 143 än 149..men hur många vet jag inte. Men många är även bokade via ks...

Du kommer ju kunna beställa genom KM Frölunda, eller från magnussons ur så fort klockan blir tillgänglig från grossisten. Just nu ser jag inte att de har den in en, men det kommer väl snart tänker jag.

Tack båda, får helt enkelt avvakta och hoppas kunna knipa åt mig någon så fort de är tillgängliga!
 

ahola

Omega
Ajdå. Jag som tidigare velat mellan 143an och 149an tycker plötsligt att både 145an och 147an ser riktigt vassa ut. Gillar den varmare cream tone lumen som väl ger en lite mer ”vintage-look”. Nu vill jag ju se det blå ljuset!
 

OlleC

Breitling
Jag frågade dem precis och de har beställt dem. Så det där var ett missförstånd.

Okej, ännu bättre! Kan ha varit söndagspersonal utan full koll då som jag pratade med. Fick du nån känsla för när de kommer att få in dem? Det pratades väl om maj i början, men det kanske försenas pga corona?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Okej, ännu bättre! Kan ha varit söndagspersonal utan full koll då som jag pratade med. Fick du nån känsla för när de kommer att få in dem? Det pratades väl om maj i början, men det kanske försenas pga corona?
Maj? Sista veckan i juni/första i juli är sagt. Men det lär ju bli fördröjning pga Corona.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag hörde Maj.. Men kan bli försenad pga Corona.. Har det även på mail..
Vet inte vem du mailar med. Den limiterade lär inte komma efter de andra och den limiterade är planerad till slutet av juni. 3e veckan av juni för Asien och cirka en vecka senare för Sverige eftersom det går via Norge.
 

Code

AKA Vincent B
Vet inte vem du mailar med. Den limiterade lär inte komma efter de andra och den limiterade är planerad till slutet av juni. 3e veckan av juni för Asien och cirka en vecka senare för Sverige eftersom det går via Norge.
Screenshot_20200429_215729.jpg
Screenshot_20200429_215808.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
F2CF482B-44CD-4CEF-AA73-882B1DAA4ADD.jpeg

+ en vecka för frakt via Norge. Nu har de tagit bort det specifika datumet från hemsidan och det står istället juni, vilket antagligen betyder att de räknar med försening (pga Corona).
 

MrJazze

Panerai
2-Faktor
Man är bra sugen på en spb147. Va sa vi om priset, runt 14 va? Tyckte jag läste tidigare i tråden nen kan inte hitta.
 
Topp