Jepp! Riktigt coola. Som fd militär så får man nog ta och vandra ner längs denna stigen
Fab, dessa ser ju också grymma ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jepp! Riktigt coola. Som fd militär så får man nog ta och vandra ner längs denna stigen
Grymma! Vad tror vi att det är för bandbredd? Ser ut som 22mm?
Rent logiskt borde det vara det. Både tavlan och glaset ser asbra ut och det är vad de brukar fucka upp. Tror den blir en fullträff.Grymma! Vad tror vi att det är för bandbredd? Ser ut som 22mm?
Japp. Riktigt bra! Trodde jag skulle vara mer sugen på den gröna. Men efter de där bilderna så lutar de mer åt svart!
+1 ser ju vara precis som de ska vara mellanting Turtle och SLA033 i qualityn, detta blir kanon tur man paxat båda varianterna
Rent logiskt borde det vara det. Både tavlan och glaset ser asbra ut och det är vad de brukar fucka upp. Tror den blir en fullträff.
Vad är ref på dessa?Ny Save The Ocean-tavla. Känns väl lite fattigare än de tidigare?
Vad är ref på dessa?
Riktigt fina! Har du någon aning om när dessa landar i butik och ev. pris ?
Du kan nog räkna med cirka 15’ utifrån urverket. Slutet av sommaren.Riktigt fina! Har du någon aning om när dessa landar i butik och ev. pris ?
$1300 och $1100 har jag sett internationellt iaf.Du kan nog räkna med cirka 15’ utifrån urverket. Slutet av sommaren.
Så typ 15 efter norskfaktor.$1300 och $1100 har jag sett internationellt iaf.
Typ såSå typ 15 efter norskfaktor.
Hade de inte haft det där jäkla Xet på tavlan så... Ser så konstigt (och billigt) ut när texten blir som en pyramid med ett X längst upp.
Riktigt snygg den på länk. Men sjukt vad Seiko höjt sina priser. Visst 6r35 urverk men det var ju på den nya Sumon också som listade typ 9500kr när den kom. Visste iförsig redan 2018 att Seiko kommer bli dyrare.. Tog upp det, men blev utskrattad... Många, sa "Seiko kommer ALLTID vara ett billigt märke"... Vem skrattar nu?
+1 ser ju vara precis som de ska vara mellanting Turtle och SLA033 i qualityn, detta blir kanon tur man paxat båda varianterna
Great då sparar jag mitt Dalp1
Jäkla bra storlek @ollkli
Verkligen, den svarta på gummi!!!Jäkla bra storlek @ollkli
Du tror inte den är på 20 mm då?+1 ser ju vara precis som de ska vara mellanting Turtle och SLA033 i qualityn, detta blir kanon tur man paxat båda varianterna
Great då sparar jag mitt Dalp1
Källa någon-på-WUS-som-tro-sig-komma-ihåg-specs så ska det vara 20mm lug width. Och lug to lug 46.8 mm, om jag fattar det rätt: https://forums.watchuseek.com/f21/spb151-vs-spb143-whats-your-pick-5158889-3.htmlDu tror inte den är på 20 mm då?
Jupp är rädd att jag inte kommer kunna bestämma mig så båda 2 får komma hemHar du bokat båden en grön och en svart?
Jag kommer nog att köpa en av de två (numera tre?) spännande retrosläppen från Seiko. Den 62MAS eller den 6105-liknande. Nu har det ju eventuellt dykt upp ett tredje alternativ också, SPB187 (vad jag vet finns det bara en bild från instagram?).
Jag ska nog vänta tills jag kan se alla tre live innan jag bestämmer mig. Just nu känns en svart ”6105” närmast, men man kan ju ändra sig när man har dem i handen.
Inspirationskällan.
Kanske ännu mer nu mtp oljepriset...Så typ 15 efter norskfaktor.
Eller hur!!!!Här fanns det schyssta bilder!
https://www.ablogtowatch.com/hands-on-with-seikos-new-prospex-62mas-diver-interpretations/
Här fanns det schyssta bilder!
https://www.ablogtowatch.com/hands-on-with-seikos-new-prospex-62mas-diver-interpretations/
Denna är sjukt bra!Här fanns det schyssta bilder!