Det natot såg riktigt najs ut, var hittade du det?Det här natot kommer bli riktigt bra på SPB149..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det natot såg riktigt najs ut, var hittade du det?Det här natot kommer bli riktigt bra på SPB149..
Hjälper tillDet natot såg riktigt najs ut, var hittade du det?
Jag har inte alls samma uppfattning. Upplever det jag köpt som prisvärt förutom något läder som delat sig. Men det har även hänt med bra mkt dyrare läder från Geckota så det verkar ju inte vara något unikt.Hoppas att de är bättre än deras normala nato. Köpt en gång, aldrig igen.
CheapestnatostrapsDet natot såg riktigt najs ut, var hittade du det?
Ska tydligen vara bättre.. Köpt av dom många gånger. Tycker vissa är faktiskt bättre än andra..Hoppas att de är bättre än deras normala nato. Köpt en gång, aldrig igen.
SRPE05? Finns dessa att köpa i Sverige nu? Lite sugen och funderar på om man ska stötta Svante med en sån.. vad går de loss på?Den här var ju helt grym. Hoppas nya SPD gänget kommer att hålla samma klass...
Finns sen typ december. Går på 6-ish någonting.SRPE05? Finns dessa att köpa i Sverige nu? Lite sugen och funderar på om man ska stötta Svante med en sån.. vad går de loss på?
SRPE05? Finns dessa att köpa i Sverige nu? Lite sugen och funderar på om man ska stötta Svante med en sån.. vad går de loss på?
Det här natot kommer bli riktigt bra på SPB149..
Tack men redan beställt...Om det är från Cheapest så kan du få köpa mitt. Har ett oanvänt i mörkblått/beigeguld.
Haha du är en obotlig WiS, är du inte rädd för träffa din hjälte så som du längtarDet här natot kommer bli riktigt bra på SPB149..
Ehh huh??Haha du är en obotlig WiS, är du inte rädd för träffa din hjälte så som du längtar
De har nyligen höjt rek. pris till 7000 kr (från 6500) men rabatt kan man nog få även lokalt om man bara frågar snällt... Det fick iaf jag, he he.Finns sen typ december. Går på 6-ish någonting.
Blev ett köp på Fältöversten, oerhört trevliga, bra service och det gick att diskutera priset om man frågade snällt. Bilder gör den ändå inte rättvisa!De har nyligen höjt rek. pris till 7000 kr (från 6500) men rabatt kan man nog få även lokalt om man bara frågar snällt... Det fick iaf jag, he he.
Och side by side med PADI för de som är nyfikna. Instämmer med @Kettil ovan, hoppas SPD håller samma nivå, och lite till - kommer bli grymt!Blev ett köp på Fältöversten, oerhört trevliga, bra service och det gick att diskutera priset om man frågade snällt. Bilder gör den ändå inte rättvisa!
synd bara att dom är så stooora!Denna dök upp på GS hemsida idag...
Håll andan några månader så...synd bara att dom är så stooora!
hade den varit runt 40 så hade dom sålt riktigt många utav denna
De ser tunna ut.
Nya modeller som ser ut som random moddar.
Ordspråk ”Träffa aldrig din hjälte” , typ föreställ dig ett barn som äntligen träffar sin stora hjälte typ Batman. Men Batman visar sig vara en sur tråkig dryg filur... get it?Ehh huh??
Har du Ref Nr? Hittar den inte på hemsidan.Denna dök upp på GS hemsida idag...
https://www.grand-seiko.com/global-en/collections/sbgj239gHar du Ref Nr? Hittar den inte på hemsidan.
Nya modeller som ser ut som random moddar.
Ooooh låter lovandeHåll andan några månader så...
Håller med, ser väldigt tunn ut. Lovande.De ser tunna ut.
Edit. Kanske minus vridringen bara?