• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

Eric W

Omega
Såå... vart får man snabbast/bäst/prisvärdast tag på en SPB143 tror ni? Var köper ni era Seiko-klockor ifrån helt enkelt? :)
 
Tack för tipset @Eric Jajjamensan P Jag lyckades beställa en 149 och drog en 151 på samma gång. Gabriel på Moderna smycken var trevlig!
Han var skittrevlig. Jag är lite förvånad över hur stor han är på Seiko. Bubblar gärna på om alla ovanliga Seikomodeller han har och det blev mycket kläm- och känn på olika. Han jobbar hårt för att få in GS och det vore trevligt för staden. Jag rekommenderar ett besök för den intresserade. Men inte någon av de unga damerna som är mer där för en annan kundinriktning. Hugg eller vänta ut Gabriel själv.
 

Rulle

Audemars
Tippar på att tavlan på Spb149 kommer vara som tavlan på SLA037?
har du fått samtal än?
jag hämtade nyss min i malmö!
FB_IMG_1591890337683.jpg
 

Senpai

Cartier
2-Faktor
Väldigt fina! Om man ska vara petig så hade en H-länk eller ett av de mer klassiska gummibanden från Seiko varit ännu bättre.
 
Topp