nej jag bara skojar med dig nu!Aha ok tack..
förlåååt haha
den som vämtar på något gott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
nej jag bara skojar med dig nu!Aha ok tack..
Fan de har styrt upp boxen!Såg detta i ett annat forum. En kille sa att han köpt (Ej i Sverige). Har dom släppts i vissa länder redan??
Edit:Just denna ska tydligen vara släppt i Hongkong /Kina..
ska även finnas nån samlar box med dom tre nysläppen av dom blåa high-endarnaFan de har styrt upp boxen!
Din JÄVEL!!! Det där ska du får för...nej jag bara skojar med dig nu!
förlåååt haha
den som vämtar på något gott
Hahaha.. Tror jag vet vad som ligger bakom men har tystnadsplikt..Din JÄVEL!!! Det där ska du får för...
Fortfarande inget nytt om SPB187? En sökning ger knappt några träffar i tråden, är det bara jag som är extremt taggad på den på MM-gummi? När kommer fanskapet till butik?
bara köp den!!!!!Var och testade denna. Riktigt trevlig faktiskt..
Vad listar den?Var och testade denna. Riktigt trevlig faktiskt..
75000krVad listar den?
Ca 75000kr..Vad listar den?
16495kr..Nån som vet vad spb149 kommer lista?
Var och testade denna. Riktigt trevlig faktiskt..
Shmaskigt, å papptag på det75000kr
Bilderna är på SLA037. Det är den billigare SPB149 som har samma eller liknande blåfärgad tavla och gul-/guldfärgade detaljer.Antar att det är demo som de skickar runt? Eller är jag färgblind kring sekundvisaren som borde vara guld?
Nä denna har släppts nu..Antar att det är demo som de skickar runt? Eller är jag färgblind kring sekundvisaren som borde vara guld?
Bilderna är på SLA037. Det är den billigare SPB149 som har samma eller liknande blåfärgad tavla och gul-/guldfärgade detaljer.
Jag väljer att tolka det som att 149:an är på ingång och kommer sitta på min arm veckan efter midsommar!!... ;-)Men neej.. Nu har Optura ändrat datum..
Spb143 till 1/8 och spb147 till 1/9..
Fort inget datum på Spb149..
Stod förut 1/7 på Spb143 och 1/8 på spb147...
Hoppas det.. Hoppas den släpps tidigare som SLA037..Jag väljer att tolka det som att 149:an är på ingång och kommer sitta på min arm veckan efter midsommar!!... ;-)
Färgnyansmässigt tänker du? Lyster och andra features kommer ju skilja sig väsentligt såklart.Tippar på att tavlan på Spb149 kommer vara som tavlan på SLA037?
Jag tycker dom har sett rätt annorlunda ut färgmässigt på bild. Men på dessa bilder tex så ser dom ju faktiskt snarlika ut... men den som lever får se...Tippar på att tavlan på Spb149 kommer vara som tavlan på SLA037?
Svårt se på "printade" bilder.. Men kanske är olika..Jag tycker dom har sett rätt annorlunda ut färgmässigt på bild. Men på dessa bilder tex så ser dom ju faktiskt snarlika ut... men den som lever får se...
Men ser inte 037 lite mörkare ut?