Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det står beställningsvara.Ser ut som spb143 finns att köpa hos stjärnurmakarna online nu iallafall.
De lär ju inte få hem dem innan någon annan svensk butik.Gött ! Tackar
Det står beställningsvara.
De lär ju inte få hem dem innan någon annan svensk butik.
Är ju bara att ringa en AD som får första batchen och boka, om du vill vara snabb.Då är det bara att sitta på händerna ett tag till då
Så mkt godsaker som kommer därifrån just nu, så man vill gärna titta o känna innan man trycker av. Har väntat på dessa länge, så det blir till att hålla ut
Det finns en annan modell också som ligger lite längre fram i pipen. Ännu så länge har det bara dykt upp en bild (vad jag känner till) men det ser onekligen lovande ut. Jag ska vänta in den också innan det blir allvar.
Samma här! Den modellen ska in i min klocklåda!Det finns en annan modell också som ligger lite längre fram i pipen. Ännu så länge har det bara dykt upp en bild (vad jag känner till) men det ser onekligen lovande ut. Jag ska vänta in den också innan det blir allvar.
Finns ingen mer info om dessa? @yonssonDet finns en annan modell också som ligger lite längre fram i pipen. Ännu så länge har det bara dykt upp en bild (vad jag känner till) men det ser onekligen lovande ut. Jag ska vänta in den också innan det blir allvar.
Neit. Lär ju dyka upp som en uppdatering utan förvarning, ungefär som Sumons uppdatering.Finns ingen mer info om dessa? @yonsson
Grym! Hade lätt kunnat ha en sådan. Väldigt tunn och trevlig. Klockren storlek, känns inte like billig som Turtle.@yonsson Vad tyckte du om SPB151? Är riktigt sugen på en, mer nu när man fått reda på storleken.
Grym! Hade lätt kunnat ha en sådan. Väldigt tunn och trevlig. Klockren storlek, känns inte like billig som Turtle.
När och hur uppdaterades den? Har missat det.Neit. Lär ju dyka upp som en uppdatering utan förvarning, ungefär som Sumons uppdatering.
Hade glömt av den, segt. Blir ett dyrt år.
Man kan säga så här; Jag har 2020-katalogen med alla releaser för i år och där är den inte med. Så den kommer nog i december/januari.
2019 året har jag för mig. Då fick den 70 timmars gångreserv och safirglas.När och hur uppdaterades den? Har missat det.
Enligt AD jag snackat med (Fältöversten & Globen) så är det slutet Augusti/början September, någonstans där men who knowsFinns säkert svar i tråden men ej hittat...
Vet vi när spb155j1 Finns att köpa?
Herregud blir alldeles snurrig av alla Seikos godsaker så förlåt en okunnig undran men SBDC101 och de nya SPBarna - tycker ni de är tillräckligt olika för att slå till på båda?
Herregud blir alldeles snurrig av alla Seikos godsaker så förlåt en okunnig undran men SBDC101 och de nya SPBarna - tycker ni de är tillräckligt olika för att slå till på båda?
edit: märker ju själv att det här är en idiotfråga men snälltolka mig
SBDC101 & den gröna Willarden så är du hemma med en kombo som inte konkurrerar ut varandra.Herregud blir alldeles snurrig av alla Seikos godsaker så förlåt en okunnig undran men SBDC101 och de nya SPBarna - tycker ni de är tillräckligt olika för att slå till på båda?
Är inte SBDC101 och SPB143 samma klocka?Herregud blir alldeles snurrig av alla Seikos godsaker så förlåt en okunnig undran men SBDC101 och de nya SPBarna - tycker ni de är tillräckligt olika för att slå till på båda?
Killer-combo.SBDC101 & den gröna Willarden så är du hemma med en kombo som inte konkurrerar ut varandra.
- Jo. Och alla modeller är nya. Försökte tolka frågan så gott jag kunde.Är inte SBDC101 och SPB143 samma klocka?
Eller menar du SPB145, SPB147 eller SPB149?
Det skulle ju förklara förvirringen men tror inte det... eller?Är inte SBDC101 och SPB143 samma klocka?
Eller menar du SPB145, SPB147 eller SPB149?
Trodde de var olika pga priset hos Gnomon var så lågt.- Jo. Och alla modeller är nya. Försökte tolka frågan så gott jag kunde.