Tyvärr inteSånt som bara hippa ungdomar sysslar med alltså. Ingen Ingo om storlek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr inteSånt som bara hippa ungdomar sysslar med alltså. Ingen Ingo om storlek?
Jag testade att överlagra bilden med en med känd storlek (och samma verk), och det blev inte gräsliga ~43 mm.Sånt som bara hippa ungdomar sysslar med alltså. Ingen Ingo om storlek?
Coola! Vad är dina tankar?
SNKP23 & SNKP25
Retro så det skriker om det!
SNKP23 & SNKP25
Coola! Vad är dina tankar?
25 var ascool!
SNKP23 & SNKP25
Formen på ramen till datumfönstret ser keff ut.
Denna var schysst, 39,5mm tydligen. Troligtvis inget jag skulle använda men rätt nice.
Den där gillar jag.Alltså den SNKP23 är ju skitsnygg, tur att den inte är lika stor som dom äldre recraft som var helt abnormala!
ful irl bild lånad:
Inte Turtleform, snarare C-form.Lånad bild från ett tyskt klockforum på de turtle-formade nyheterna:
Ändrat, tack!Inte Turtleform, snarare C-form.
Den sista med "sandpapper-dial" va riktigt nice. ( har vi något mer vedertaget namn på tavlan än sandpapper-dial?)Lånad bild från ett tyskt klockforum på de C-formade nyheterna:
44mm breda tydligen.
EDIT: Två limiterade varianter också tydligen:
Länk till bildkällan:
https://uhrforum.de/neue-uhr-en-sei...tle-ohne-drehluenette-6-modelle-2-l-e-t317175
De två ser ut som svart och brunt skinn för mig.Den sista med "sandpapper-dial" va riktigt nice. ( har vi något mer vedertaget namn på tavlan än sandpapper-dial?)
Så hur får man tag på en SBEE00C? Co-lab med Barneys?
Skinn-dial alltsåDe två ser ut som svart och brunt skinn för mig.
Det måste vara en av världens svåraste butiker att driva med vinst.
Antar att prisnivån generellt blir väldigt hög och att de därmed får svårt att konkurrera?Det måste vara en av världens svåraste butiker att driva med vinst.
Listpriserna på SEIKO i UK är högst i världen med råge och SEIKO lär inte vara pigga på att butiken ger några som helst rabatter.Antar att prisnivån generellt blir väldigt hög och att de därmed får svårt att konkurrera?
Riktigt tuff! Kanske får bli min nästa NATO-klocka?SRPB25K1
+1!Gillar denna som fan! SSC618 (solar), verkar vara helt ny?
Huh? PVD-samurajen har jag sett, dock inte PVD-Turtle.