Psykel
Pandion
38 x 10 hade ju nästan gjort dom intressanta.tack - funkar ju inte riktigt då :-( synd att de krämar på med måtten, de är spensligare än jag där borta och ändå kan de inte hålla igen på centimetrarna...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
38 x 10 hade ju nästan gjort dom intressanta.tack - funkar ju inte riktigt då :-( synd att de krämar på med måtten, de är spensligare än jag där borta och ändå kan de inte hålla igen på centimetrarna...
38 x 10 hade ju nästan gjort dom intressanta.
Gissar på samma pris och storlek som de vanliga modellerna. Minns inte exakt, priserna på de vanliga modellerna finns på Opturas hemsida.Den blåa är ju dödscool - klart kungar på tavlor de där japanesarna...
Vet du mer? storlek? list?
Säger killen som springer runt med 33mm-klockor.38 x 10 hade ju nästan gjort dom intressanta.
http://www.seikowatches.com/press_release/2017/RLS1711_01/index.htmlRätt ok faktiskt men...
mycket LE nu.... "peacock" - "brick" - när kommer "prick" ?
Den blåa är ju dödscool - klart kungar på tavlor de där japanesarna...
Vet du mer? storlek? list?
Jag sa "nästan". 40,5 mm är rena fotbollsspelarklockan för mig!Säger killen som springer runt med 33mm-klockor.
http://www.seikowatches.com/press_release/2017/RLS1711_01/index.html
"Approximate recommended retail price in Europe: 550 Euro (SSA361, 363), 420 Euro (SRPC01, 03)"
Som dom standardtavlade varianterna då.Domo arigato!
det var ju inte huggorm direkt...
Jag sa "nästan". 40,5 mm är rena fotbollsspelarklockan för mig!
Fast idag har jag faktiskt min Seiko Skyliner från 1971 på handleden, som är på ofattbart massiva 37 mm!
Ca 17,5. Har själv en Sumo. Dock föredrar jag mindre klockor och tycker att DJ41mm är helt fel. 36mm är okej, men vintage ser bäst ut med den nättare boetten.Tycker inte det är så stort. Tänk på DJ 41 mm som de flesta kan bära upp rätt bra.
Hur tunna handleder har du? Jag är en tunnis och kan bära Sumo utan att få höra hur stor den är.
Tänker högt ; Den blåa SSA361 skulle jag lätt kunna köpa... snygg power reserve, datumtavla och allt är snyggt på den.
Köpsuget allan...Min fru kommer säkert att slå mig men det är det värt.
http://www.seikowatches.com/press_release/2017/RLS1711_01/index.html
"Approximate recommended retail price in Europe: 550 Euro (SSA361, 363), 420 Euro (SRPC01, 03)"
SSA361 (blue, pwr reserve)
SSA363 (bright, pwr reserve)
SRPC03 (bright dial)
SRPC01 (blue dial)
Tycker sådär Grönt är skönt, och passar med gult, men jag vet inte. Kanske måste ses irl...
SBGH261 , samma boett som på min SBGH037
Nja, Men som sagts. Kanske bättre irl?
Cool! Vet inte. Förhoppningsvis gäller det alla, i värsta fall bara Mastershop Edition modeller.Vet du om det är den nya stilen på box och färger överlag, eller special till denna? Jag fick nämligen också svart siden och borstad metall till min senaste @yonsson
Lite mörkare grönt så hade det varit en fullträff.
Stämmer
@BarbaBaba
Gillar även de nya specialboxarna till specialmodellerna. Tror det är tre kuddar där under så man kan ha dem som vanlig klockbox, eller hur @Molle ?
Tycker det gula skär sig mot det limegrönaLite mörkare grönt så hade det varit en fullträff.
Håller med. Frågan är vad som hade sett bra ut till den färgen. Vitt? Silver? Känner att svart nog vore för mörkt.Tycker det gula skär sig mot det limegröna
Yeey. Nått får mina små handleder.
Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är kronan klockan 3 som ställer till det eller om det bara blev fel alltihop. Snygg var den inte.
Det såg jag inte ens. Bubbla ocksåJag kan inte riktigt bestämma mig för om det är kronan klockan 3 som ställer till det eller om det bara blev fel alltihop. Snygg var den inte.