• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
IMG_0530.JPG

Har provat den, den bästa färgkombinationen enligt mig.
Helt klart den hårdaste samurajen!

Men skiljer visarna sig åt? Ser ut som det är silvriga på din bild och guldiga på de jag la upp?
 

Geparden

Audemars
Ingenting som tilltalar med den klockan, fula visare, ful vridring, ful tavla, fula index...
Håller med där. Färgen på tavlan var okej, men datum klockan fyra på en GS? Nej, nån hade nog fått i sig för mycket sake när den tingesten skapades.
Fel, fel, fel ;). Det är ju den optimala solsemesterklockan. Något stor kanske men väldigt bekväm. Titta på lite bättre bilder på den så ska ni nog revidera era åsikter.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Nej jag tror inte heller att 39mm kommer inom snar framtid men som du säger möjligen 40mm. Förhoppningsvis något i 46-48mm lug till lug. En annan tanke vore om de släppte något i stil med mm300, fast mindre.

Ska bli intressant vad som kommer nästa år dock tror jag endast att detta är i planeringsstadie än så 2019-2020 kanske inte är omöjligt.
Deras "vanliga" klockor är ju inte ens under 40mm. Så deras dykare kommer definitivt inte vara det.
 
Topp