Nääääää, ser snarare ut som en sönderåkt pist än Snowflake.Damvarianten ser ut att vara lite ”snowflakegig-ish”, även om det är svårt att se pga upplösningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nääääää, ser snarare ut som en sönderåkt pist än Snowflake.Damvarianten ser ut att vara lite ”snowflakegig-ish”, även om det är svårt att se pga upplösningen.
Version of it! Inget snöflinga den andra lik osv.ICKE Snowflake! Skärpning.
Snygga däremot.
Jag tycker den ser riktigt fin ut, misstänker att tavlan är magisk i solljus.
Jag frågade SEIKO när det kommer en pressrelease på denna. Fick svaret ”det kommer ingen eftersom det bara är en annan färg av SLA019”.SLA021... Synd att det blev guldsekundvisare
Skitsnygg.SLA021... Synd att det blev guldsekundvisare
Ha, bra sagtNääääää, ser snarare ut som en sönderåkt pist än Snowflake.
Vad är det för verk i dessa skönheter?Presage Snowflakes:
https://www.seikowatches.com/global-en/products/presage/special/cocktailtime_starbar2018/
SRPC97, SSA385 och SRP843 (dam)
Följ länken du citerade så står det där. Många snabba korta inlägg från dig nu...Vad är det för verk i dessa skönheter?
Snyggt! Är det bara bilderna eller är lumen lätt creme färgad?
Mer SLA021
Det är nog bilden, hela klockan är ju cremefärgad.Snyggt! Är det bara bilderna eller är lumen lätt creme färgad?
Snyggt! Är det bara bilderna eller är lumen lätt creme färgad?
Jamen dåså, passar mig perrfa! 26000kr+skatt? Vad kan skatten ligga på cirkus? Stod i kö för gröna varianten men när jag fick priset på Mail ramlade jag av stolen.
Nya lumen ÄR ju krämfärgad.
320 000 yen + skatt, inte så farligt.
Ungefär 26+14 (norsk skatt)Jamen dåså, passar mig perrfa! 26000kr+skatt? Vad kan skatten ligga på cirkus? Stod i kö för gröna varianten men när jag fick priset på Mail ramlade jag av stolen.
För att låna lite ur @john b s färglåda, mycket kissgult över bilderna...
Mer SLA021
Beror på för vilken marknad. Vad kostar SLA019 i Sverige? 36? I så fall kanske denna hamnar på 33.Jamen dåså, passar mig perrfa! 26000kr+skatt? Vad kan skatten ligga på cirkus? Stod i kö för gröna varianten men när jag fick priset på Mail ramlade jag av stolen.
Själva utformningen är riktigt snygg, GMT ringen, datumet vid kronan kl 4, färgen på tavlan... Men tillsammans med bandet och färgen på visarna blir det lite för mycket missmasch för mig. Känns lite för ungdomlig för vad det är på något vis, typ RM
SLA019 går på 37950kr list i Sverige, dessvärre anser jag inte att medföljande länken inte motiverar prislappen.Beror på för vilken marknad. Vad kostar SLA019 i Sverige? 36? I så fall kanske denna hamnar på 33.
Skatten i Japan är väl fortfarande 8% så 26+ 8%, men online-handlarna brukar ligga på typ -15/20% av listpriset innan skatt, så japanska onlinepriser, typ Seiyja hamnar nog på 22-23 kanske.
Så kanske 35 för SLA021 i Sverige då.SLA019 går på 37950kr list i Sverige, dessvärre anser jag inte att medföljande länken inte motiverar prislappen.
Ruggigt fin! Kanske denna man ska köra, mer dressad än de andra vilket skulle passa mig.
Efter att man sett paketöppningen på SLA 019 på forumet här så har jag gått dagligen och tänkt på den. Den skulle matcha min M90 jobbar tröjaSLA019 går på 37950kr list i Sverige, dessvärre anser jag inte att medföljande länken inte motiverar prislappen.
Ja, hon gillar säkert dessutom klockor.3:55 in är galet snygg
Vafan..
Jo, massa gånger. SBGN007, kommer nu i november (1/11) samtidigt som SBGN001.Vafan..
Snyggast hittills. När släpps denna, den har väl inte varit uppe i tråden tidigare?