• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter från GS & SEIKO

CEE73539-7F48-4ABA-A123-037DBCB02016.png
Älskar copyn.

Jamen dåså, passar mig perrfa! 26000kr+skatt? Vad kan skatten ligga på cirkus? Stod i kö för gröna varianten men när jag fick priset på Mail ramlade jag av stolen.
Beror på för vilken marknad. Vad kostar SLA019 i Sverige? 36? I så fall kanske denna hamnar på 33.

Skatten i Japan är väl fortfarande 8% så 26+ 8%, men online-handlarna brukar ligga på typ -15/20% av listpriset innan skatt, så japanska onlinepriser, typ Seiyja hamnar nog på 22-23 kanske.

Beror på för vilken marknad. Vad kostar SLA019 i Sverige? 36? I så fall kanske denna hamnar på 33.

Skatten i Japan är väl fortfarande 8% så 26+ 8%, men online-handlarna brukar ligga på typ -15/20% av listpriset innan skatt, så japanska onlinepriser, typ Seiyja hamnar nog på 22-23 kanske.
SLA019 går på 37950kr list i Sverige, dessvärre anser jag inte att medföljande länken inte motiverar prislappen.

SLA019 går på 37950kr list i Sverige, dessvärre anser jag inte att medföljande länken inte motiverar prislappen.
Efter att man sett paketöppningen på SLA 019 på forumet här så har jag gått dagligen och tänkt på den. Den skulle matcha min M90 jobbar tröja:)
Skämt o sido den ser helt fantastiskt ut, men man är för bondesnål för att slå till. Vänta på en beggad kanske man hinner bli pensionär först innan det inträffar

Tillbaka
Topp