Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu snackar vi!
Äntligen!!
Håller med! När jag var i Japan förra året så frågade de vad jag tyckte om Astron och jag sa att de var för stora för att vara intressanta. Då sa de att de jobbade hårt med att få fram mindre (diameter och tjocklek) modeller och att det kommer bli nästa steg i utvecklingen. Så de har vetat om bekymret länge.Äntligen!!
Astron i mindre storlekar, velat ha en hur länge som helst men storleken har alltid satt käppar i hjulet.
Bra Seiko! De lyssnar på oss, och tar till sig.Håller med! När jag var i Japan förra året så frågade de vad jag tyckte om Astron och jag sa att de var för stora för att vara intressanta. Då sa de att de jobbade hårt med att få fram mindre (diameter och tjocklek) modeller och att det kommer bli nästa steg i utvecklingen. Så de har vetat om bekymret länge.
Skarpa och fina kanter på dem! Blir en SSH009 eller SSH011 för mig, stekheta ju. Länge varit taggad på en mörk mittlänk (typ à la GS SBGJ229).
Den har ju många rätt den där . Det skulle vara trevligt att se hur den extra justeringen i låset fungerar, det är lite svårt att se utifrån bilden tycker jag ... " Easy adjust three-fold clasp with push button release"
Du hann före om spännet, mycket spännande.Den har ju många rätt den där . Det skulle vara trevligt att se hur den extra justeringen i låset fungerar, det är lite svårt att se utifrån bilden tycker jag ... " Easy adjust three-fold clasp with push button release"
Tyvärr tror jag storleken 42,8x12,2 i förhållande till förra generationen 44,8x12,4 (-2mm i diameter och 0,2mm på höjden) kommer fortsätta avskräcka många, vilket vore tråkigt på en så bra klocka
Ja, dom 2 som har safirglas på bezel verkar vara större?Du hann före om spännet, mycket spännande.
(SSH009/011)
Sapphire crystal with super-clear coating
Water resistance: 10 bar
Magnetic resistance: 4,800 A/m
Diameter: 42.9mm, Thickness: 12.2mm (SSH001/003/006/007)
Diameter: 43.5mm, Thickness: 13.3mm
Verkar vara två olika storlekar, lite förvirrande.
Den har ju många rätt den där . Det skulle vara trevligt att se hur den extra justeringen i låset fungerar, det är lite svårt att se utifrån bilden tycker jag ... " Easy adjust three-fold clasp with push button release"
Tyvärr tror jag storleken 42,8x12,2 i förhållande till förra generationen 44,8x12,4 (-2mm i diameter och 0,2mm på höjden) kommer fortsätta avskräcka många, vilket vore tråkigt på en så bra klocka
Göteborgare ...Du hann före om spännet, mycket spännande.
I december enligt artikeln.
Ska försöka fixa en passaround på SSH003, kör separat tråd senare om det ifall det går att lösa. De landar väl inte än på ett tag gissar jag. Inget "jag är på" hojtande behövs, måste kolla upp pris, antal och sådant först.
Ska försöka fixa en passaround på SSH003, kör separat tråd senare om det ifall det går att lösa. De landar väl inte än på ett tag gissar jag. Inget "jag är på" hojtande behövs, måste kolla upp pris, antal och sådant först.
Listpris? €2200 borde bli 22 000kr med lite tur.Vad tror ni ca pris blir, 25??
//D
Dessa soltunor är suveräna. Håller med dig, den tavlan var juste.En ”Save the ocean solar minituna” som nog kan bli aktuell att köpa, tavlorna på dessa är ju grymma.
SNE518
Kommer även en DLC-Turtle med samma tavla, den tror jag blir riktigt schysst.Dessa soltunor är suveräna. Håller med dig, den tavlan var juste.
En ”Save the ocean solar minituna” som nog kan bli aktuell att köpa, tavlorna på dessa är ju grymma.
SNE518
Tror jag inte, ”Save the ocean” har väl hittills varit ww.Den var riktigt läcker. Bara domestic?
Cool! Hoppas att det kommer en Save the ocean Sbbn-Tuna också, hade nog blivit bra!En ”Save the ocean solar minituna” som nog kan bli aktuell att köpa, tavlorna på dessa är ju grymma.
SNE518
The Grey Ghost
Vitguld och grå keramik.
Cool! Bygg gärna en Pogue också.