Juste grattis btw!Gentlemen, we are live.
Precis så bra som förväntat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Juste grattis btw!Gentlemen, we are live.
Precis så bra som förväntat!
Fan va bra! Stort grattis till den!Kommer nog en del
En sån väggklocka vill jag ha. Finns det refernsnr på den eller annan info hur den kan hittas?Tänkte ju bara okynnesköpa nya turtlen, som förövrigt var mycket fin
Men kom hem med helt andra grejer...
Jag trodde att de skulle komma först i början av nästa år. Ska till Osaka i början av mars så den fanns på radarn, eller finnsKommer nog en del
Lär vara extremt slutsåld i mars. Svart och blå kommer i januari.Jag trodde att de skulle komma först i början av nästa år. Ska till Osaka i början av mars så den fanns på radarn, eller finns
Jo jag har fattat att den gulsvarta är limiterad men inte att den skulle släppas tidigare. Jag är så tråkig så jag siktat in mig på en svart. Fast det finns ju annat från Seiko så jag hinner nog ändra mig många gånger. Aldrig ägt eller känt på en GS men det kittlar...Lär vara extremt slutsåld i mars. Svart och blå kommer i januari.
Fina bilder!
Den är gul.Fina bilder!
Upplevs det gula som väldigt gult eller är det lite mer diskret irl än på bild?
Gul(t) ÄR kul(t)!
Från lite avstånd.
Jag tycker dom borde anställa dig för taveldesign
GS 9F 25
Hade du inte fyllt i det så hade jag inte lagt märke till det....
GS 9F 25
Fanns i KM Globen, ingen aning vilket nr den har tyvärr.En sån väggklocka vill jag ha. Finns det refernsnr på den aller annan info hur den kan hittas?
Dessutom dyrare list än den gröna limiterade , som i sin tur redan var för dyr
SLA021 / SBDX023 imponerade inte på mig.
Den är riktigt gul. Tavlan å andra sidan ä oftast mer åt grått än svart.Fina bilder!
Upplevs det gula som väldigt gult eller är det lite mer diskret irl än på bild?
Dessutom dyrare list än den gröna limiterade , som i sin tur redan var för dyr
SBDX001/017 lär öka sitt andrahandsvärde än mer.
Skylls på valutor. Lycka till med försäljningen..
40 frakking tusen!?!?!?!? Är det ett skämt eller? Kan ju inte stämma?
YesÄr det skruvad krona på dessa nya GMT quartzare?
Så +40% bortförklaras med valutor?Skylls på valutor. Lycka till med försäljningen..
Go figure. Som sagt, lycka till.Så +40% bortförklaras med valutor?
Om man importerar den själv för japanskt listpris och momsar in den så sparar man ändå 15%.
De finns redan att köpa för 25 i Japan.
Damn, en vinnare ju. Blev sugen!
Tror/hoppas att SBGN003 kan bli en riktig quartz beater. SBGN001 får man tyvärr sortera som högtorgskonst.