Nope, annat på G.SBDL038 (¥55,000 +tax)
Stainless steel casing (Pink Gold hard-coating in part). Reinforced Silicon strap.
Planned release on November 11th. Limited to 3,000.
Har jakten börjat eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope, annat på G.SBDL038 (¥55,000 +tax)
Stainless steel casing (Pink Gold hard-coating in part). Reinforced Silicon strap.
Planned release on November 11th. Limited to 3,000.
Har jakten börjat eller?
Spadi!
Det är inte bara den butiken som får LE-modeller. Vissa butiker kan man ju handla från via distans, andra på plats. Med tanke på hur trubbiga SEIKO är så antar jag att du behöver åka till Wakostore för att få just deras LE-modeller.Noterar att GS säljer ibland en del limited via butiken Wako.
I år bland annat SBGA143, i 30 ex.
Är det ens möjligt för oss bönder att få tag på dessa ibland intessanta versioner eller måste jag gifta mig med butiksägarens dotter?
![]()
Just den är ju rätt OK. Ända andra Padin för mig skulle vara om det kom en MM300.Kan ändå inte låta bli att gilla. Särskilt eftersom just den modellen var så bra!
Förstår jag det rätt i att alla dessa modeller är rätt hårt limiterade? Dom i länken alltså.Just den är ju rätt OK. Ända andra Padin för mig skulle vara om det kom en MM300.
Inga PADIs är limiterade.Förstår jag det rätt i att alla dessa modeller är rätt hårt limiterade? Dom i länken alltså.
Så är det.Förstår jag det rätt i att alla dessa modeller är rätt hårt limiterade? Dom i länken alltså.
PADIsarna?Så är det.
Solarna och tunan 700 ex. Sumon 1000.
Inga PADIs är limiterade.
Nu förvirrar Kobra Kai-mästarna mig en aning.Så är det.
Å fan, men bara sumon och den riktiga tonfisken då antar jag? Kan inte få översättning i mobilen. Då blev det ju lite roligt helt plötsligt.
Hehe, tog för givet att de inte var limiterade eftersom de andra inte är det.Nu förvirrar Kobra Kai-mästarna mig en aning.
Se ovanNu förvirrar Kobra Kai-mästarna mig en aning.
Se mitt inlägg igen. nu med screen shots.Å fan, men bara sumon och den riktiga tonfisken då antar jag? Kan inte få översättning i mobilen. Då blev det ju lite roligt helt plötsligt.
Hehe, tog för givet att de inte var limiterade eftersom de andra inte är det.
Udda. Man undrar ju varför de helt plötsligt släpper LE-PADIs när den första inte var limiterad. Den kanske blev lite för poppis.Se mitt inlägg igen. nu med screen shots.
Med lite tur kanske det blev en SE med endast ett produktionsår.Udda. Man undrar ju varför de helt plötsligt släpper LE-PADIs när den första inte var limiterad. Den kanske blev lite för poppis.![]()
Exakt, håller tummarna.Med lite tur kanske det blev en SE med endast ett produktionsår.
Faktiskt. Men håller med om att det är lite roligare att dom är limiterade. Även om jag själv nog inte kommer lägga vantarna på någon av dom. Frågan är om dom andra Padisarna som länkats tidigare också är det.Udda. Man undrar ju varför de helt plötsligt släpper LE-PADIs när den första inte var limiterad. Den kanske blev lite för poppis.![]()
Nu ser jag ju att det står LIMITED EDITION stort som satan på första bilderna som ligger uppe.Faktiskt. Men håller med om att det är lite roligare att dom är limiterade. Även om jag själv nog inte kommer lägga vantarna på någon av dom. Frågan är om dom andra Padisarna som länkats tidigare också är det.
Hittar inget reklamsnajdigt.Jag gillar Solar-Padin. Finns det såna fancy reklambilder på Tuna-Padin också?
Den där e Special Edition.Nu ser jag ju att det står LIMITED EDITION stort som satan på första bilderna som ligger uppe.
Men det är väl bara denna kvar då:
![]()
Har ingen aning om den är LE eller inte.