Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var baserat på påståendet att Thailändsk list blir 175.000THB.Jag har aldrig sagt det. Vet inte var >50 kommer ifrån.
Galet bra. Vill ha.
@pnt får jag köpa din?
Vi kan väl säga så här: EU-list kommer bli €4300 +-€50 om de inte gör en tvärvändning.Det var baserat på påståendet att Thailändsk list blir 175.000THB.
Med dagens kurser fortfarande en bit billigare i Japan då med 486.000 yen (~3.870 EUR) som list.Vi kan väl säga så här: EU-list kommer bli €4300 +-€50 om de inte gör en tvärvändning.
Så är det ju alltid. Japanska priserna är ju dessutom utan 8% lokal moms.Med dagens kurser fortfarande en bit billigare i Japan då med 486.000 yen (~3.870 EUR) som list.
Fan måste ha en sån här. Måstemåstemåste.Exklusivt limiterad Seiko Alpinist för USA marknaden och skickas inte internationellt . Dessutom säljs den exklusivt av Hodinkee....
Mer info
https://shop.hodinkee.com/blogs/jou...al&utm_medium=hodinkee&utm_campaign=hod-posts
Har du hört något mer från dom?Fikk denne mailen ca en time etter bestilling. Gav dem en JetCarrier-adresse og håper det går i orden.
Generalagenten lägger en beställning för sitt säljområde. Hur stor beställning de lägger beror på hur stor deras marknad är och hur många de tror att de får sålt. Därefter får de sin tilldelning från Seiko.Finns det nån generell tilldelning av LE Seikos i denna kategori? 2500 sägs det ska släppas knappt 13 klockor per land (säg 200 länder på klotet)
Finns det nån generell tilldelning av LE Seikos i denna kategori? 2500 sägs det ska släppas knappt 13 klockor per land (säg 200 länder på klotet)
Ikke ennå. Venter i spenning.Har du hört något mer från dom?
Du är ju på sätt och vis medskyldig som köpte SLA025, där fick Seiko det bekräftat att de faktiskt kan ta hur mycket betalt som helst.Har svårt att släppa SLA033 och priset. Kunde inte man slängt in ett 6r verk istället ? Nu har jag nog gett bensin och tändstickor till Seiko professorn, dukar.
Du är ju på sätt och vis medskyldig som köpte SLA025, där fick Seiko det bekräftat att de faktiskt kan ta hur mycket betalt som helst.
Tell me about it. Men den är ju inte lätt att få tag på nuFan måste ha en sån här. Måstemåstemåste.
Helst inte!SLA033 hade varit mer lockande om de inte hade släppt turtle serien i mellan. Tänk dig tanken att SRP turtles inte hade funnits...KLIPP
Hehe, härligt bittert inlägg!Japanerna älskar mig
SLA033 hade varit mer lockande om de inte hade släppt turtle serien i mellan. Tänk dig tanken att SRP turtles inte hade funnits och sen kom "bang" SLA033 med hi-beat verk. Då hade man sprungit till globen och det hade varit ett stråk av tappade sedlar melllan garaget och butiken. SLA033 känns inte lika unik, vip, speciell mm för mig.
Sen kunde Seiko bli lite mer roliga och släppa den med länk, två gummin och kanske slå på stora trumman och lägga den i en box och inte 2 kronors kartongen med bruksanvisningen bredvid för den inte går ned i kartongen
6159/ SLA025 resan, SBDX003 LE 500, SBDX012 LE 1000 och SLA025 hi-beat. (PADI fritt)
Fantastisk.
Nämen sluta med att visa upp det där. Det sviiider. Värsta terrorn.
Det borde ju fungera. Undrar varför de har gjort den US only.
Det fungerteHar du hört något mer från dom?
Känner mig som otrogen när jag inte ser tjusningen i denna klocka. Fin indeed men damn hjälp mig!
Riktigt läcker. Man blir bara lite irriterad (viss underdrift) att Seiko inte släpper den i ordinarie sortiment.
Underbart!Det fungerte
Kul, grattis! Ska bli kul att se dem här på forumet.Det fungerte