Du menar att det blir kul att vi kan hugga dem när det är flippardagsKul, grattis! Ska bli kul att se dem här på forumet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du menar att det blir kul att vi kan hugga dem när det är flippardagsKul, grattis! Ska bli kul att se dem här på forumet.
Ja, till dubbla priset.Du menar att det blir kul att vi kan hugga dem när det är flippardags
Du menar att det blir kul att vi kan hugga dem när det är flippardags
Ja, till dubbla priset.
Haha, då hoppas jag att du köpt mer än en... Ärligt talat så är ju den procentuella ökning värre än de mest eftertraktade stål-sport-rollarna om man kollar på Ebay.Dubbla? Bitches, please... Räknar kallt med förtidspension under våren tack vara denna
Haha, då hoppas jag att du köpt mer än en... Ärligt talat så är ju den procentuella ökning värre än de mest eftertraktade stål-sport-rollarna om man kollar på Ebay.
Har ingen sån att byta med, annars hade jag gjort det direkt...Räcker med en. Kan även tänka mig att byta rakt av mot en Royal Oak chronograph. I guld.
Men skämt o sido. 600usd tycker iaf jag är rimlig peng för en alpinist, limiterad eller ej. Att dessa (enligt rykte, inget jag sett själv) säljs för upp mot 1600usd är sjukt...
Damn! Bäst för er som har beställt en att passa på och köpa en bra länk också
Jag håller med. Den kittlar mig inte någonstans. Dom visarna ligger i topp 2 av fula visare i min bok, men hey, whatever floats your boat! Jag skiter helt enkelt i att köpa den!Känner mig som otrogen när jag inte ser tjusningen i denna klocka. Fin indeed men damn hjälp mig!
Vad är era tankar om de nya Zimbe miniturtles då?
Aldrig haft en miniturtle, men tycker strukturen i tavlorna är smått tilltalande även om det är lite ”crazy” färger
Vad är era tankar om de nya Zimbe miniturtles då?
Aldrig haft en miniturtle, men tycker strukturen i tavlorna är smått tilltalande även om det är lite ”crazy” färger
Wow! Den gula var ju grym!Vad är era tankar om de nya Zimbe miniturtles då?
Thailand LE, tror inte de kommit ut än.Wow! Den gula var ju grym!
Finns dom ute? Google ger nada..
Ah, ok! Tack för svar.Thailand LE, tror inte de kommit ut än.
Jag kan ärligt talat inte komma på någon annan klocka som utifrån bilder har givit mig ett lika starkt vill ha-intryck. Med den där Ginault-länken på är det verkligen ren magi.
Med tanke på att den verkar ha sålt slut rekordsnabbt så lär det bli fler färger framöver. Jag har alltid tyckt modellen är schysst förutom att den inte funnits i färger som lockat mig.Jag kan ärligt talat inte komma på någon annan klocka som utifrån bilder har givit mig ett lika starkt vill ha-intryck. Med den där Ginault-länken på är det verkligen ren magi.
Missar jag något? Verkade funka att beställa Alpinisten till Sverige. Fick åtminstone inget fel när jag testade och har fått en orderbekräftelse. Riktigt snygg modell så jag hoppas detta gick igenom korrekt nu
Jag kan ärligt talat inte komma på någon annan klocka som utifrån bilder har givit mig ett lika starkt vill ha-intryck. Med den där Ginault-länken på är det verkligen ren magi.
Ser framemot paketöppningen sen!
Ett givet köp!
Luktar gruppköp.Ett givet köp!
Luktar gruppköp.