Huh? PVD-samurajen har jag sett, dock inte PVD-Turtle.
Min källa har tidigare hintat om mycket och alltid haft rätt hittills. Säkert något limiterat. Hoppades på att ni också satt på någon inside info som ni kunde dela med er av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Huh? PVD-samurajen har jag sett, dock inte PVD-Turtle.
Har ju precis kommit en PVD-Sumo också, så säkerligen någon form av Zimbe-klocka.Huh? PVD-samurajen har jag sett, dock inte PVD-Turtle.
Vad har hintats? Jag har ingen hemlig info just nu men har inte heller efterfrågat någon info.Min källa har tidigare hintat om mycket och alltid haft rätt hittills. Säkert något limiterat. Hoppades på att ni också satt på någon inside info som ni kunde dela med er av
Ingen PR-mätare, ganska ovanligt på en spring drive väl?
Cool bild på nya guld-spring driven. 8-dagars, mikrostudio mm mm.
Ja, brutalt ovanligt men det vet du ju så hade nog räckt med en like där.Ingen PR-mätare, ganska ovanligt på en spring drive väl?
Ingen PR-mätare, ganska ovanligt på en spring drive väl?
Den sitter ju på baksidan!Ja, brutalt ovanligt men det vet du ju så hade nog räckt med en like där.
Där hade den gärna fått sitta på alla modeller. Så mycket snyggare många modeller hade blivit då.Den sitter ju på baksidan!
Att ha power-reserve visaren på baksidan är ju rätt väg att gå, men vit/röd guld är inget som intresserar mig personligen, även om dom är snygga. Jag tycker inte boetten passar som lyxig guldklocka. SBGW252 har mer av den stilen jag tycker passar en guldklocka.Där hade den gärna fått sitta på alla modeller. Så mycket snyggare många modeller hade blivit då.
Limited Shogun. Stört snygg!
EDIT: självklart en Thai variant
Håller som vanligt med dig John! Lite synd att de verkar lånat lite mycket från Rolle, men va fan den är ju snygg. Garanterat bättre AR än R lär den ju ha ocksåRiktigt ball!
Lite skojigare än vanliga shogunen, som jag alltid dragit mig för lite just för att den är så neutralt svart och stål bara liksom.
Den här blåsvarta gradienten som motsvarar havets djup (antar jag) är ju dock lite gjord och nästan patenterad av Rolex.
Och lånat rutmönster från AP? Är väl ingen trapissere men AP var det första jag tänkte på när jag såg de nya dykarna och Samurajerna.Håller som vanligt med dig John! Lite synd att de verkar lånat lite mycket från Rolle, men va fan den är ju snygg. Garanterat bättre AR än R lär den ju ha också
Gamla samuraierna hade ju också wafflad tavla.Och lånat rutmönster från AP? Är väl ingen trapissere men AP var det första jag tänkte på när jag såg de nya dykarna och Samurajerna.
Är väl inge rutmönster på Thai-Shogun?Och lånat rutmönster från AP? Är väl ingen trapissere men AP var det första jag tänkte på när jag såg de nya dykarna och Samurajerna.
Jag är helt väck, tänkte på Samurajerna. Kollade så snabbt att jag inte såg att det var en Shogun.Är väl inge rutmönster på Thai-Shogun?
Dssd wannabeGah!
Edit: Jävlar vad snygg den är.
Nytt Ltd for Lowercase.
SBDJ023
300pcs
43kJPY
Och en hel del andra modeller i samma serie:Nytt Ltd for Lowercase.
SBDJ023
300pcs
43kJPY
I like it! Hade den bara varit mekanisk, så! Är det inte lite ovanligt att Seiko skriver ut vattentätheten i bar istället för meter?Nytt Ltd for Lowercase.
SBDJ023
300pcs
43kJPY