Med tanke på att hela SEIKO-communityt tycker det är löjligt nu så är det väldigt konstigt att de fortsätter mer fler modeller.They have taken this too far... way too far.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med tanke på att hela SEIKO-communityt tycker det är löjligt nu så är det väldigt konstigt att de fortsätter mer fler modeller.They have taken this too far... way too far.
They have taken this too far... way too far.
<FREEMANS SPORTING CLUB エクスクルーシブ> 上:SBDJ025 / 下:SBDJ023
Snart så kommer GS PADI'n
http://zenmai-tokyo.com/2017/08/24/seiko-prospex-fieldmaster-lowercase/
Är väl inget fel på de där? Jag tycker de är coola, speciellt eftersom de har nato med SEIKO-spänne. Sjukt många modeller däremot.
62MAS gick ur produktion för många år sedan.Vad tror ni om en grön limiterad 62mas?
62MAS gick ur produktion för många år sedan.
Tänker du på 8LMAS eller 6RMas?
Jag gillar den helsvarta, längst till höger på övre bilden. Hade missat att dom har Seiko-spänne, cool detalj.
http://zenmai-tokyo.com/2017/08/24/seiko-prospex-fieldmaster-lowercase/
Är väl inget fel på de där? Jag tycker de är coola, speciellt eftersom de har nato med SEIKO-spänne. Sjukt många modeller däremot.
Jag gillade SBDJ023, den gröna. Synd bara att det är en countdown-vridring. Hade varit roligare med kompassring på en field watch som dessa.Jag gillar den helsvarta, längst till höger på övre bilden. Hade missat att dom har Seiko-spänne, cool detalj.
Varför är han i Hong Kong när hab filmar en Thai LE? Udda.Gah!
Edit: Jävlar vad snygg den är.
Varför är han i Hong Kong när hab filmar en Thai LE? Udda.
Schysst ändå.
blir inte klok på visarna, är det guld eller silverton?Varför är han i Hong Kong när hab filmar en Thai LE? Udda.
Schysst ändå.
Det där glappet mellan ändbit och boett...
De kommer lite då och då men oftast under Baselworld (mars) och under hösten.Ursäkta om det är lite off topic. Hur ofta och är det fasta tider på året som klockarna släpps? Eller är det särskilda evenemang eller släpps de lite hipp som happ? Tycker mig se lite nya modeller lite då och då.
30 exemplar. Synd att kontot var tomt.
Det finns väl klockor i mindre serier än så? Eller så behöver man inte göra vinst på just dessa...Dum fråga kanske men kan man som klocktillverkare gå plus på endast 30 exemplar?
SBGH259 var ju helt fantastisk! En nästan acceptabel storlek dessutom!
30 exemplar. Synd att kontot var tomt.
Det finns väl klockor i mindre serier än så? Eller så behöver man inte göra vinst på just dessa...
Jag var idag och köpte ett par Loake Pimlico MTO dojjor. Samma sko i mocka som är standardsortiment var bara 150kr billigare än dessa som var gjorda i 34 ex. Så det kanske inte är fullt så mycket omkostnader ändå.Nä tänkte mer att det måste väl vara en minusaffär då någon ska designa, utveckla, tillverka osv.
Jag var idag och köpte ett par Loake Pimlico MTO dojjor. Samma sko i mocka som är standardsortiment var bara 150kr billigare än dessa som var gjorda i 34 ex. Så det kanske inte är fullt så mycket omkostnader ändå.
Mja, tror knappast att dom där limiterade klockorna kostar 90.000kr styck att tillverka inklusive utvecklingskostnader. Kronografen är väl ändå en befintlig modell med ett befintligt verk, fast med en specialtavla? Eller missar jag nåt här?Nä tänkte mer att det måste väl vara en minusaffär då någon ska designa, utveckla, tillverka osv.
Haha, WHEN WILL THEY STOP THIS!?
Väntat ändå.
Vi skulle aldrig ha genomfört PADI gruppköpet
Jo då, men för mig är det den enda coola PADIn.Vi skulle aldrig ha genomfört PADI gruppköpet
Tycker att jag har sett ett liknande vågmönster på en annan dykare