Här lägger vi in och diskuterar nyheter från vårt kära Panerai!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så mycket pengar de stollarna ska ha.
Mm modeller med P.4000 alltsåSå mycket pengar de stollarna ska ha.
Vissa har ju då sett ungefär en fjärdedel av denna klocka.Jag hörde igår ett rykte från såvitt jag kan bedöma en seriös källa att det är en Panerist edition på G. Enligt källan en Radiomir 47 med brun sunburst tavla... Ngn annan som hört samma?
Ja det ryktet har florerat ett tag. Återstår att se vad som dyker upp!Jag hörde igår ett rykte från såvitt jag kan bedöma en seriös källa att det är en Panerist edition på G. Enligt källan en Radiomir 47 med brun sunburst tavla... Ngn annan som hört samma?
Korrekt, en 20 year anniversary-modell kommer att komma. Rad 1936; dock hävdar vissa brun sunburst och andra grå..Jag hörde igår ett rykte från såvitt jag kan bedöma en seriös källa att det är en Panerist edition på G. Enligt källan en Radiomir 47 med brun sunburst tavla... Ngn annan som hört samma?
Tell me moreVissa har ju då sett ungefär en fjärdedel av denna klocka.
Mycket text var det på urtavlan. Det gjorde att jag tappade det hela lite.Tell me more
Oki, den som lever lär få se...Mycket text var det på urtavlan. Det gjorde att jag tappade det hela lite.
Jag har sett hela, lite halvt berusad, i ca 3 sekunder, i en hiss...Vissa har ju då sett ungefär en fjärdedel av denna klocka.
Tror även @metamorfos var med...Jag har sett hela, lite halvt berusad, i ca 3 sekunder, i en hiss...
Tror du att han var mer nykter?Tror även @metamorfos var med...
Sant...Tror du att han var mer nykter?
42mm bronzo Hoppas det ryktet stämmer.Ytterligare på ingång sägs vara en 42mm Sub-bronzo och en Rad 1936-bronzo(!!) i 47mm. Den sistnämnda ska enligt uppgift vara en väldigt exklusiv historia i termer av att inte "gemene man" bara kan knalla in och köpa, utan att det mer eller mindre uteslutande erbjuds utvalda individer i samband med ett visst eller vissa events..
Jag har sett hela, lite halvt berusad, i ca 3 sekunder, i en hiss...
Tror även @metamorfos var med...
Tror du att han var mer nykter?
Nee, ingen har väl nånsin hävdat 45mm?Jag minns klockan med brun sunburst, minns även 45 mm och wirelugs. Men där verkar de lärda tvista
Han sa ju att han var berusad.Nee, ingen har väl nånsin hävdat 45mm?
Som sagt, de lärda tvistaNee, ingen har väl nånsin hävdat 45mm?
Har vi någon gissning på pris samt hur limiterad subben kommer bliYtterligare på ingång sägs vara en 42mm Sub-bronzo och en Rad 1936-bronzo(!!) i 47mm. Den sistnämnda ska enligt uppgift vara en väldigt exklusiv historia i termer av att inte "gemene man" bara kan knalla in och köpa, utan att det mer eller mindre uteslutande erbjuds utvalda individer i samband med ett visst eller vissa events..
Så mycket för ”last one for...”. Dags för 911an att få ett nytt smeknamn?Jag hörde igår ett rykte från såvitt jag kan bedöma en seriös källa att det är en Panerist edition på G. Enligt källan en Radiomir 47 med brun sunburst tavla... Ngn annan som hört samma?
The Last One syftar ju på att det var Bonatis sista klocka innan han gick i pension (därav hans initialer på baklocket), dedikerad till Paneristi . Så den kommer alltid förbli "The Last One"Så mycket för ”last one for...”. Dags för 911an att få ett nytt smeknamn?
Intressant det där med brun... De som var i hissen och fick en supersnabbglimt säger brunt; på den teaserbild Paddy visade var det grå tavla..
När vi säger ”i hissen” menar vi hissarna på hotellet under p-day med blinkade ljus i olika färger? Man hade kunnat vara spik nykter och ändå inte kunnat avgöra färgen på tavlan isf