Men inte du@Gavve var på plats
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men inte du@Gavve var på plats
Jag blir inte riktigt klok, är det meningen att det ska se använt/patinerat ut? Eller är det bara en annan look än vad jag är van vid och inte har något med fake-patina att göra?Baksidan:
Nä, men det var väl inte det du frågaMen inte du
Helt klart, Var lite sugen att försöka få till ett besök när jag var Lausanne förra veckan men det hanns inte med.Ska man?
Jag har frågat och fått ett solklart ja, men man får ju pröjsa självSka man?
Kan inte sluta att tänka på hur den skulle se ut med vanlig svart slät tavla. Det är ju en perfekt blandning metall på guldvisarna som ej poppar pga det blåa nu
Det och ett polerat eller bara vanligt borstat case. Det vore så bra.Kan inte sluta att tänka på hur den skulle se ut med vanlig svart slät tavla. Det är ju en perfekt blandning metall på guldvisarna som ej poppar pga det blåa nu
Jag gillar ändå bruniton och vill äga enDet och ett polerat eller bara vanligt borstat case. Det vore så bra.
Säljs denna av butiken i Sthlm?
Ja, den fanns inne när jag var där senast.Säljs denna av butiken i Sthlm?
Roligt att svenska butiken får riktiga boutiqe-modeller. Kommer du ihåg vad den listar i SE?Ja, den fanns inne när jag var där senast.
Roligt att svenska butiken får riktiga boutiqe-modeller. Kommer du ihåg vad den listar i SE?
Min hjärna klarar inte av destro
Japps.Min hjärna klarar inte av destro
Edit: det är väl i grunden en destro av en 915?
Nä. Ah, det är en base. Så trevligt. Även om jag personligen inte gillar grönt på blått.Jag har kanske legat under en sten men har PAM01623 varit uppe i tråden?:
Överlag har jag lite svårt för färgade urtavlor då det blir svårare att matcha band med tavla och visareNä. Ah, det är en base. Så trevligt. Även om jag personligen inte gillar grönt på blått.
Jag kan tycka att kronan i blått är helt okej, så länge den håller och fungerar som en vanlig krona i metall ... faktiskt ... gjorde någon mock på en "svensk boutique submersible" vid något tillfälle, med mer gula detaljer än vita och blåare krona ...Cool submersible. Synd med kronan i blått bara