Tackar, gör mitt bästa av det jag har att jobba medSatan va bra foton du tar.
Sen är 1384 rätt lättfotad - 1383 är svårare i och med sunburst. Speciellt i butikljus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, gör mitt bästa av det jag har att jobba medSatan va bra foton du tar.
Lättfotad som i promiskuös?Tackar, gör mitt bästa av det jag har att jobba med
Sen är 1384 rätt lättfotad - 1383 är svårare i och med sunburst. Speciellt i butikljus
Mmmm. Lite som hastigast. Inga höjdareHar Luminor Quaranta Bitempo 1365 och 1367 diskuterats? Nu finns de på hemsidan.
Är det inte samma som du publicerade här?Hittade den här helt utan info på Internet. Kanske något som syntes på Pday? Jag vill ha en i alla fall, bästa jag sett på länge från Panerai, så jag hoppas den är på riktigt. Är den 40mm så går den dock fetbort, men med tanke på att de nyss släppte några i liknande stil i 45 så är den nog en sådan.
Snyggt. Ja det ser ju ut att vara den! Tack.Är det inte samma som du publicerade här?
Även om denna ser ut att ha lite mörkare tavla och mörkare lysmassa.
Det ser ut som dom säljer den via hemsidan, 24e oktober om man ska tro på deras instagram konto.Snyggt. Ja det ser ju ut att vara den! Tack.
Pam 1385 verkar vara referensen och 45mm.Det ser ut som dom säljer den via hemsidan, 24e oktober om man ska tro på deras instagram konto.
Yes. Du har rätt. Såg att det kom en reklamfilm precis.Det ser ut som dom säljer den via hemsidan, 24e oktober om man ska tro på deras instagram konto.
Så JÄVLA less på fumee/hombre/gradient tavlor nu. Verkligen inte bara ett Paneraiproblem, men ändå! Den här hade varit klockrent med en jämnt midnattsblå eller svart tavla.vad vi vet:
- 44mm dlc steel case
- Pam 2319
- 319 ex
- Pris 11.5k EUR
Det var det bästa jag hört sen 1992.Så JÄVLA less på fumee/hombre/gradient tavlor nu. Verkligen inte bara ett Paneraiproblem, men ändå! Den här hade varit klockrent med en jämnt midnattsblå eller svart tavla.
Spännande spaning. Blir rätt bra balans i tavlan tycker jag när de plockat 9an. Sen hade ju ett alternativ varit att flyttat datumet innan för en (tillagd) 3a. Men kanske hade blivit för plottrigt?
Är detta den första 44mm 1312-varianten utan 9 på tavlan ?
Ja, jag tror personligen det blir för plottrigt med datum + siffra. Har tänkt samma några gånger.Spännande spaning. Blir rätt bra balans i tavlan tycker jag när de plockat 9an. Sen hade ju ett alternativ varit att flyttat datumet innan för en (tillagd) 3a. Men kanske hade blivit för plottrigt?
Man kan ju hoppas det. Men känns inte som det kommer hända så länge de kör automatiska urverk. De verkar tycka att det hänger ihop, automat+datum.Ja, jag tror personligen det blir för plottrigt med datum + siffra. Har tänkt samma några gånger.
Däremot undrar jag när de släpper sin första 44mm 1950 utan datum. Känns som att det måste hända någon gång.
Ffa fantastiskt pris
Ja, otippat bra pris.Ffa fantastiskt pris
Tack för korrekt översättning.Priset är reserverat en del av flottan om man läser det ordagrant. Och ett års leveranstid. Orimligt billigt för oss som inte är marininfanterister så finns någon bugg. Man får skaffa sig en hälare i brigaden. Den är fantastisk.
har jag förstått korrekt - kan enbart köpas av marinonfanterister?Priset är reserverat en del av flottan om man läser det ordagrant. Och ett års leveranstid. Orimligt billigt för oss som inte är marininfanterister så finns någon bugg. Man får skaffa sig en hälare i brigaden. Den är fantastisk.
Jag diggar den vita oerhört mycket. Dock är länk på 44mm lite för mycket för min handled och nu lär det inte komma någon 42mm vit då den serien inte görs mer.Två nya modeller som jag tror har smitit förbi våra vakande ögon.