• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nyheter

IMG_2832.jpeg

Jävlar. 44mm. Denna vill man ju ha! Hoppas den inte känns för liten. Efter alla andra lanseringar i år känns ju Panerai plötsligt lite prisvärt. 😆

Håller med, verkar grym!
Antar du har sett @Faded bezel grymma bilder i panna tråden, om inte kolla in där 😊
Inte sett, ska kolla.
Tyvärr tycker jag inte 42mm (Sub) och 45mm (Radiomir/Sub) pannorna gör sig lika bra i de mindre storlekarna. Hoppas denna blir bättre.

Nackdelen med 372, 422 mm är att de blir väldigt tunga så boetten borde vara bra i 44mm.

Inte sett, ska kolla.
Tyvärr tycker jag inte 42mm (Sub) och 45mm (Radiomir/Sub) pannorna gör sig lika bra i de mindre storlekarna. Hoppas denna blir bättre.

Nackdelen med 372, 422 mm är att de blir väldigt tunga så boetten borde vara bra i 44mm.
44mm är en sweet spot. De här nya modellerna har stor chans att vara optimala. Jag har inte testat än, men jag tror verkligen också det. Jag gillar den här vägen som Panerai äntligen har slagit in på.

Kan förvisso också rekommendera 617, 47mm i DLC:ad titan, som dessutom är något mindre i proportionerna än 372. ;-)

Tillbaka
Topp