Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det står att den har 5Bar/50m WR men på baksidan står det 30m.
Radiomir Quaranta
PAM01386
Oklart. Såcka ihop kan vara mest strategiskt så blir du kanske positivt överraskad sen.Vad tror ni, är det slut med nyheter för Radiomir-linjen för den här gången? Ska jag fortsätta hålla andan eller ska jag säcka ihop?
Vad tror ni, är det slut med nyheter för Radiomir-linjen för den här gången? Ska jag fortsätta hålla andan eller ska jag säcka ihop?
Jag är säker på att vi såg en till modell på PDay än de som presenterats. Men det har ju hänt förr att klockorna inte tagit sig från prototyp till produktion.Känns som du sett det mesta, eller allt rentutav? Men jag är osäker, men @mårt har nog mest koll
1409. Åsikter?
Jag gillar verkligen det där slipade pvd caset. Sen tavlan med färg och navy seals kan jag gärna skippa
1409. Åsikter?
Ändå billigare än guld luminoren vi såg
Radiomir bronzo tourbillon. Billig. Endast €170.000
1284 heter den och är 45mm.
Radiomir bronzo tourbillon. Billig. Endast €170.000
Snyggt urverk. Någon som vet vad MARINE ENGINE CHARGER är? Eller varför det står ENGINE BLOCK?1284 heter den och är 45mm.
Den var snygg! Har inte sett den tidigare. Vet du vad det för material?Är den här okänd sedan tidigare? Är det NYC boutique edition kanske?
Det ser ut som DLC. Jag vet inte mer än vad man kan se på bilden.Den var snygg! Har inte sett den tidigare. Vet du vad det för material?
Jag hittar inte kram-emojin just nu, men annars skulle du få en. Jag håller med dig.Ändå. Att man gör massa utstuderade varianter med skrovliga färgade tavlor, ekivoka sunbursts eller oanständiga datumfönster men inte en rimlig base-panna.
Det är inte mycket man begär, bara nått som får mig att känna mig som en italiensk attackdykare om jag kisar och kollar på handleden.
Vad är nästa steg? En Kermit-Radiomir med fakeåldrat stål och pastelltavla? Jag blir förtvivlad.
Titan med DLC. PAM 01467 212 exDen var snygg! Har inte sett den tidigare. Vet du vad det för material?
Passar finfint på den handleden!
Ändå. Att man gör massa utstuderade varianter med skrovliga färgade tavlor, ekivoka sunbursts eller oanständiga datumfönster men inte en rimlig base-panna.
Det är inte mycket man begär, bara nått som får mig att känna mig som en italiensk attackdykare om jag kisar och kollar på handleden.
Vad är nästa steg? En Kermit-Radiomir med fakeåldrat stål och pastelltavla? Jag blir förtvivlad.
Lite för gullig för min smak. Men ren design och skönt att slippa det babyblå.
jag gillar den! Men det är konstigt att man fortfarande inte kan ställa in Sverige på Panerai.com trots att vi har en boutique
Definitivt på plussidan i min bok..
Håller med! Gillar den skarpt. Inte omöjligt att den är näst på tur, nu när läget på Rafiomirfronten är hopplösare än vid Caporetto 1917.Definitivt på plussidan i min bok..
Ser väldigt trevlig ut.