1697
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Provade den i butiken. Riktigt bra
Jag inväntar svar på om jag fått någon!![]()
Exclusive: Panerai Is Re-Releasing One of History’s Most Important Watches
The Italian brand is bringing back its first-ever watch made for civilians.www.gq.com
Får du ingen och jag får en kan du hugga den istället, ryktet säger att butiken allokerat till många i Stockholm för att få tilldelningen till butikenJag inväntar svar på om jag fått någon!
500 per år i oklart antal år.Hur många släpps av den?
Den funkar väldigt bra som en homage till pre-v. Den är trevligt gjord, med fina detaljer i lysmassan och visare, etc. Rätt font och sånt. Den är tunn (som 8-dagarsvarianterna) vilket är bra enligt mig men kanske stör (de få) purister (som finns, vilka nog mest är haters egentligen). Kort sagt, den är populär i paneristi-kretsar, även bland inbitna vintage-nördar.Första släppet på ett tag som verkligen intresserar mig, kul!
Vad tycker ni om den? Speciellt ni som eventuellt redan fått prova den?
Ja jag mailade idag och bokade en. Då blev jag garanterad ett köp men oklart om hur länge. Skulle återkomma om det.Får du ingen och jag får en kan du hugga den istället, ryktet säger att butiken allokerat till många i Stockholm för att få tilldelningen till butiken
Alltså över 100k för en baspanna, det är ju vansinnigt!Vad kommer den kosta i Sverige? Jag är också lite sugen. Saknar min svarta panna jag hade innan
Edit: Nevermind, nu kunde jag hitta den på hemsidan. 100 500 kr
Och 2025:an är ännu dyrare, fast jag minns inte hur mycket, men säg en 5000 mer ...Alltså över 100k för en baspanna, det är ju vansinnigt!
Och 2025:an är ännu dyrare, fast jag minns inte hur mycket, men säg en 5000 mer ...
Samtidigt går det inte att få speciellt mycket för begagnade.
Jag har inte kollat supernoga, men jag tror hornen är lika breda som på alla andra luminor ändå. Jag tänker mig att brunito-borstningen kan få dem att se större ut. Men, jag har inte mätt, så jag vet inte. Du kan ha rätt. Jag tog det här fotot häromveckan, lite dålig vinkel, men jag tror ändå att borstningen spelar ögonen ett spratt.Jag hade helt missat 2025:an. Kollade på denna reviewn nyss. Är det inte groteskt stora luggar?
![]()
Ser ju både smalare och längre ut på jämförelsebildenJag har inte kollat supernoga, men jag tror hornen är lika breda som på alla andra luminor ändå. Jag tänker mig att brunito-borstningen kan få dem att se större ut. Men, jag har inte mätt, så jag vet inte. Du kan ha rätt. Jag tog det här fotot häromveckan, lite dålig vinkel, men jag tror ändå att borstningen spelar ögonen ett spratt.
![]()
Eller hur!Ser ju både smalare och längre ut på jämförelsebilden
Utöver vrållånga luggar som vi nu bekräftatEller hur!
Den är liten och lätt.Utöver vrållånga luggar som vi nu bekräftathur är den 'in the flesh'?
![]()
Jämfört med en riktig 5218-202a är det superbilligtAlltså över 100k för en baspanna, det är ju vansinnigt!
![]()
Det är ju en bra form... (2025)
Alltså över 100k för en baspanna, det är ju vansinnigt!
Nä. Inte jag heller...Å andra sidan kostar en submariner väll över 100k numera, detta släpp är ju bra på riktigt!
Har själv verkligen inte råd, tyvärr…
Jag sa aldrig att det var friskt heller.Å andra sidan kostar en submariner väll över 100k numera, detta släpp är ju bra på riktigt!
Skulle nog säga att hela klockintresset inte är friskt. Men kul är det ändåJag sa aldrig att det var friskt heller.
Å andra sidan kostar en submariner väll över 100k numera, detta släpp är ju bra på riktigt!
Fast då får man ju länk i världsklass, COSC osv.