skyseeker
Guld
Och fler lär det bliTimex kör på med reiusses från 70-talet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och fler lär det bliTimex kör på med reiusses från 70-talet.
Spontant tror jag inte det, den förra hade ju en Pepsivåg att rida på efter en oerhört populär lansering från ett mycket exklusivare varumärke. Men vem vet!Ska bli intressant att se om denna blir lika hajpad som den förra.
ha kvar din guldseiko istället och ät dina vitaminer pöjk!Funderar starkt på att slå till på denna. Vad tycker folket om denna klocka?
https://www.careofcarl.com/sv/artik...FEKXXciQbY9NJjMWFRbuDJtRsZQFbfu4aAtrMEALw_wcB
Hahah, vet du vad. Jag ska nog behålla den!ha kvar din guldseiko istället och ät dina vitaminer pöjk!
jaaaaaaaa!!!!!!Hahah, vet du vad. Jag ska nog behålla den!
Då får jag återgå till att hitta skön band till.jaaaaaaaa!!!!!!
bra val dude!
hittar du nåt super schysst gummi så hojta!Då får jag återgå till att hitta skön band till.
Går i tankarna att köpa svart milanese band med raka ändlänkar till den.hittar du nåt super schysst gummi så hojta!
har två jdm turtles som behöver lite nya band!
Köp den inte (så jag kan köpa en istället) !Funderar starkt på att slå till på denna. Vad tycker folket om denna klocka?
https://www.careofcarl.com/sv/artik...FEKXXciQbY9NJjMWFRbuDJtRsZQFbfu4aAtrMEALw_wcB
Köp du en, så väntar jag på att du hör av dig när det är dags för att flippa den.Köp den inte (så jag kan köpa en istället) !
Hehe, den som lever får seKöp du en, så väntar jag på att du hör av dig när det är dags för att flippa den.
Inget cert.Ni som köpt Q timex reissue, vad följde med i boxen? Jag fick något "cert" till en av mina första men verkar som alla inte fått det? De "unboxing" videosen jag sett verkar inte heller visa upp det. Möjligt att jag bara fick något standard kort.
Fick inget cert!Ni som köpt Q timex reissue, vad följde med i boxen? Jag fick något "cert" till en av mina första men verkar som alla inte fått det? De "unboxing" videosen jag sett verkar inte heller visa upp det. Möjligt att jag bara fick något standard kort.
Inget cert.
Köptes från CoC?Fick inget cert!
Märkligt! Köpte direkt från Timex.euKöptes från CoC?
Ställde frågan till deras kundtjänst som sa att det ska vara med. Verkar dock vara fler som fått utan så oklart.Märkligt! Köpte direkt från Timex.eu
Varför är man inte förvånad?
Bara hulken kvar dåVarför är man inte förvånad?
Ja före eller efter smurfenBara hulken kvar då
Jag kastar in en tvåtons root beer medJa före eller efter smurfen
"Watch Movement: Mechanical Hand-wind"
Eftersom den verkar vara kort från lug till lug så blir det en riktig liten bulleJa, proportionerna blir ju rätt så off.
Kanske att den är Automatic men går att handdra också? Dåligt formulerat i så fall."Watch Movement: Mechanical Hand-wind"
Hur ska dom ha det