Dr Hochblume
Silver
Den var ju faktiskt ganska häftigt!Vi får väl satsa på den här istället. https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/timex-mk1-nasa-peanuts-40mm-grey-blue-dial-.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var ju faktiskt ganska häftigt!Vi får väl satsa på den här istället. https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/timex-mk1-nasa-peanuts-40mm-grey-blue-dial-.html
Care of Carl har kanske egen licenstillverkning.Det roliga är att den redan är utsåld på Timex hemsida.
Då får det lov att bli lite bilder sedan.Då har man lagt en beställning då. Blir min första Quirky-klocka.
Inte då....!-Timex kid, time to go go !
Textrad ur låten ??? Med ???
PS: Om du måste googla svaret är du en rutten mört
Vansinnigt fränt band på sin tid
Inresserad!Ska till det stora landet i väst om några dagar och ska försöka hitta en Q till mig själv, finns "in stock" på amerikanska sidan så chansen är kanske större där.
Vill inte låta girig men någon mer som vill att jag ska ta en titt åt en (och köpa hem) mot en mindre avgift?
Kollade igår. Fanns inga att köpa men anmälde mig så att jag får mail när den finns igen.Fick hem min igår, beställde också i fredags när den fanns en stund
Ja den är trevlig faktiskt, hoppas den är tillbaka snartKollade igår. Fanns inga att köpa men anmälde mig så att jag får mail när den finns igen.
Den här ser ju väldigt trevlig och lovande ut
Den andra tiden?Timvisaren är jäkligt rolig och finurlig där man ser "den andra" tiden i hålet. Jag hat aldrig sett ngt liknande tidigare.
Den andra tiden?
Verkar slut igen eller så får jag inte länken att fungera...
Finns i lager igen. Känns som 179 € från nätet är en bättre deal än att pröjsa 3000kr här på köp & sälj.
Reggar man sin e-post får man dessutom 15% rabatt.
Någon som testat sin Q Reissue på annat band än originallänken?
Tycker att det ser knasigt ut...
Dubbelpostar från annan tråd.
Tycker att det ser knasigt ut...
Usch...inte alls passande i.m.h.o.!
Dubbelpostar från annan tråd.
Ska bli intressant att se om denna blir lika hajpad som den förra.Timex kör på med reiusses från 70-talet.