Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får man fråga vad du har för yrke?
Vad tror du själv?
Och jag vill veta vad han tror...Antagligen ingen aning då han precis frågade?
professionell burkpantareOch jag vill veta vad han tror...
Och jag vill veta vad han tror...
professionell burkpantare
Näe jag vet inte vad du har för yrke, det var därför jag frågade!Vad tror du själv?
Det ligger rätt så mycket i det du säger, som fysisk handlare så måste man ha god kunskap om de varor man säljer och ett vänligt kundbemötande är en förutsättning för framgång.Ett bra argument för AD borde vara service och bemötande. Jag anser att otrevliga säljare är dum i precis hela huvudet. Det är för mig och många jag könner en anledning till varför man köpt en produkt på nätet istället för i butik.
Butiken ska locka sina kunder med KUNSKAP, snabb leverans (att ha varan hemma), absurd bra bemötande och långsiktigt tänk. Kolla bara hur man blir behandlad på Nespressos butiker!!
Sen är det för mig inte värt 70000 kr extra att handla hos ad men ett par tusen absolut. Jag vill att våra hantverkare (urmakare) ska finnas kvar.
Problemet för någon som mig som har cigarrer som största hobby är okunniga handlare ned värdelös förvaring och vissa promotor sina bajacigarrer så hårt att bilförsäljare hade blivit rosa om kinderna. Och ett förbaskat dåligt urval, då blir det etablerade handlare mm köper ifrån som kan sin sak.
Finns också säljare på nätet som är väldigt kunniga samt trevliga och butikspersonal som är så otrevliga att man blir mörkrädd..Jag kan väl tillägga att det finns säljare på nätet som är både otrevliga och okunniga