Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ett armhårÄr det en repa på bezeln? Eller är det... armhår?
Skönt! Och grattis till din mycket manliga behåring, jamenar klockfan är väl typ 15mm tjock?Det är ett armhårså du slipper vara orolig
![]()
Återigen, mina år brukar bestå av 52 veckor. Detta år består av 53 dock.Vi är färdiga v. 56, kom vi fram till.
Så typ 8 personer!
Jag är en hårig man, vad ska man säga?Skönt! Och grattis till din mycket manliga behåring, jamenar klockfan är väl typ 15mm tjock?![]()
Dagens sämsta mentala bild.... Tur att lumen är hyfsad så man ser klockan på bilden.Jag ska också fixa en hårig bild, får leta på andra ställen än armarna men det ska gå att lösa. Ni får se det som en tidig julklapp!![]()
Jag ska också fixa en hårig bild, får leta på andra ställen än armarna men det ska gå att lösa. Ni får se det som en tidig julklapp!![]()
Hahahahaha alltså jag är ledsen gubben men det där var dem tröttaste "köttbullar" jag sett.Idag hsr vi försökt att göra både vegansk. Knäck och vanliga jävla köttbullar. Båda experimenten gick åt helvete enkelt förklarat..
![]()
![]()
Goda var dem. Men se hade ungefär samma konsistens som hård köttfärs... Experimenten fortsätter! I värsta fall får det bli ett julbord bestående av vodka och kokt potatisHahahahaha alltså jag är ledsen gubben men det där var dem tröttaste "köttbullar" jag sett.
Tvekar dock inte en sekund på att de var goda.
Jag beklagar verkligen!!Idag blir det ingen bild på Orisen då jag tyvärr vart tvungen att säga ett sista farväl till en av mina soldater.![]()
Idag var det istället regementsfärger på natoban och sorgeband som gällde. Men imorron blir det nya tag! Då ska vi ha julmiddag och göra ett nyttförsök på de där jävla köttbullarna...
Köttbullarna ser riktigt bra ut! Överlämning av klocka inkl matlåda förväntas!Så! Dagen är kommen! Nu jävlar ska det göras köttbullar! Och Janssons!
![]()
![]()
![]()
![]()
@gruby klockan har ännuninte slaskats mot en penis.. Men kvällen är ännu ung! Nu förtjänar jag en öl![]()
Du vill inte vara med i utlottning alltså..Okej, första intryck efter ett par timmar:
![]()
Jag har inte gjort annat än lirat sen jag kom hem men kan iaf bjuda på lite intryck och bilder. Spontant möts jag av en gillande känsla, klockan är skön att bära och behaglig att se på. Proportionerna på boetten faller mig i smaken och gummibandet är bekvämt.
Viklåset är grymt! Lätthanterat och snabbjusteringen är riktigt najs, men det finns en sak som drar ner helhetsintrycket av viklåset och det är storleken. Det är för stort för remmen.
![]()
Här tillsammans med min beater, även dem på orange gummi vilket dock skall bytasdå sommaren är slut
![]()
På återseende!
Jo, dubbelt tom då jag även har "din" lott....Du vill inte vara med i utlottning alltså..![]()
Inget pangpang för denna klocka. Däremot blev det lite torrövning med pistol. Vilket den löste braFick den vara med och skjuta nåt? I en annan passaround jag råkar delta i resulterade det i ett dödsfall (nej, inte Knut Gadd-passarounden)!