Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Madness is like gravity som en visman sa!Det går snabbt utför så här i slutskedet för passaroundandet, dOris skulle inte palla med en månad till av detta leverne
Känns tryggt att hon landar hos mig efter utlottningen för ett stillaförortsliv..
Grym bild btw!
Jag har just fått reda på att Täby Park Hotell, mitt i Täby, ska inhysa 500 invandrare. Många av dem från Turkiet, vilka älskar just Orisklockor. Det här kan bli skakigt för Doris....Jag va den ända som tog väl hand om Doris... Såg till att hon blev lämnad och hämtad på förskolan måndag-fredag för att sedan spendera resten av tiden i ett lugnt Täby.
Hon behöver komma till ett trygg hem....
Oooh riktigt vass på perlon dendär dåren!![]()
Seikon saknar sin syssling!
Tackar!Oooh riktigt vass på perlon dendär dåren!
Doris mår helt prima. Sämre skick på Biffbert...Har Doris överlevt helgen?
Hehe måndag juDoris mår helt prima. Sämre skick på Biffbert...
Det är ju detHehe måndag ju![]()
Det är ju detkänns som att jag kommer vara bakfull resten av livet till råga på det
Tror jag är näst sist på listanHur många är det kvar innan Doris kommer hem till Västerås igen![]()
Hon lämnar min vård ikväll dessvärre... Min vecka har gått och hon får söka nya (lite tråkigare) äventyr.
Hahaha klart det är stalking! Hon är ju vettskrämd, stackarn...Det verkar som att hon dyker upp hos mig på fredag. Jag hoppas verkligen att hon inte ska få tråkigt!
Hoppas hon inte upplever det här som stalking... Men här är hon just nu:
![]()
Jag har kontaktat Postnord och eftersom de tycker att vi i den svarta tråden verkar ta bättre hand om våran klocka har de helt enkelt beslutat att skicka paketet hit. Här testar jag den orangea för första gången. JAg upplever färgen som lite väl stark och iögonfallande.Ge tillbaka vår orangea!
Där ser man tydligt att den svarta ser mer äkta ut.Jag har kontaktat Postnord och eftersom de tycker att vi i den svarta tråden verkar ta bättre hand om våran klocka har de helt enkelt beslutat att skicka paketet hit. Här testar jag den orangea för första gången. JAg upplever färgen som lite väl stark och iögonfallande.
![]()
Köp en då vetja! Finns på uretSitter här på jobbet och saknar doris
![]()