Biffbert
Silver
HA!Ni kan få köpa den av mig nästa höst!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HA!Ni kan få köpa den av mig nästa höst!![]()
Fur Ko ser lite sur ut eller är hon bara sugen på Doris?Härligt med t-shirtväder i Oktober! Helt rätt dag att grilla korv i skogen tycker Doris.
![]()
Tro det eller ej, men en av Doris förfäder var faktiskt en koklocka.
![]()
Just den där var bara en kalv men jag gissar att den är sugen på Doris. Och med tanke på armbandets längd skulle det inte vara några problem att få det att passa ens på den största utav tjurar.Fur Ko ser lite sur ut eller är hon bara sugen på Doris?![]()
Eller så kan du få ett bra pris av mig när jag vinner den.
De flesta andra vill nog tvätta den, inte lukta på den efter ev vinst.Eller så kan du få ett bra pris av mig när jag vinner den.
Men jag vill nog klämma och lukta lite på den ett tag innan jag säljer...
True that!De flesta andra vill nog tvätta den, inte lukta på den efter ev vinst.![]()
Du får helt enkelt lukta efter tvättningen baraHär blottar man sina innersta perversa lustar och så blir man hånad och verbalt förnedrad!
Funderar på en grej om Doris. Eller rättare sagt hennes kompanjon lådan. Borde det inte ligga någonting i facket längst ned i pappboxen? Tex en instruktionsbok? Och skulle det inte vara vit "kartongsleeve" runt den svarta lådan? Har dessa blivit akterseglade någonstans? Vi kan ju inte lotta ut en klocka som inte är fullset. Det är trots allt Klocksnack!
Korrekt!Tog inte TS hand om det för att det inte skulle försvinna på resan?![]()
Avdelningen 'min fru förstår mig inte' upphöjt till hela familjen!Vid middagsbordet:
Jag: Imorgon är det dags att packa ner Doris. Det känns lite tråkigt faktiskt.
Frun: Vadå Doris?
Jag: Ja klockan alltså. Den heter så.
Dottern (kallt): Har du gett den ett namn?
Sedan försöker jag under en ganska lång stund förklara hur hon fick sitt namn och om äventyren i tråden. Man kan sammanfatta fruns och dotterns respons som en mur av oförstående. Tur att i alla fall sonen har är med på noterna, även om han inte bär en klocka.
Stämmer ju bra med min mätning.Sex dagar, +14 sekunder = 2.3s/dygn. (usel bild)![]()
Absolut!De som har ett turnummer kan väl få välja. Övriga tilldelas. Men det känns viktigt att det finns **en enda tydlig lista** som gäller och den måste spikas i god tid innan lottningen.