Vem är Doris påväg till nu? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hon är på väg till Götelaborg och @hollow123.Vem är Doris påväg till nu?![]()
Hon är på väg till Götelaborg och @hollow123.
Den förste som vågar vägra skicka klockan vidare är väl vinnare.![]()
Kanske skulle ha doppat henne i tonfisk som jag hotade med tidigareLåter som succé! Hoppas att Doris blir del i många GBG-skämt![]()
Kanske skulle ha doppat henne i tonfisk som jag hotade med tidigare![]()
Låter som succé! Hoppas att Doris blir del i många GBG-skämt![]()
Nä den går väl iväg i eftermiddag misstänker jag.Ska se vad vi kan göraTrist och grå vardag ska den få uppleva med en kräftskiva som avslutning i helgen
Tyvärr så är ju posten inte supersnabba på att leverera klockan... Inte rört sig sedan inlämning igår
![]()
Nä den går väl iväg i eftermiddag misstänker jag.
Trött man blir på posten ibland!igår kl.17 hade klockan färdats en hel mil till Fagersta :/![]()
Förväntar mig en paketöppning ala @Af Sjodahl !Hoppas allt de lyckas leverera den till jobbet idag!
![]()
Passande namn på gatan iaf!Hoppas allt de lyckas leverera den till jobbet idag!
![]()
Finns det en Orissång är frågan?Förväntar mig en paketöppning ala @Af Sjodahl !![]()
Ja den postterminalens namn sammanfattar denna stads väder ganska braPassande namn på gatan iaf!
Finns det en Orissång är frågan?
Absolut!Kan minnas fel men visst fick vi ett väldigt bra pris på uret.se när klockan köptes in?
Lite reklam i tråden som tack kan vara på sin plats!![]()
Hörru! Det är imorgon nu! Vaken? hoho?Klockan hämtas ut imorgon! Spänd som attan
Hold your horses! Du glömmer tidsförskjutningen mot Göteborg.Hörru! Det är imorgon nu! Vaken? hoho?
Hehe...Hold your horses! Du glömmer tidsförskjutningen mot Göteborg.
Hörru! Det är imorgon nu! Vaken? hoho?
Den som väntar på något gott! Klockan hämtas ut under om någon timme när jag har lucka i schemat... Sedan blir det inte mycket till jobbat efter det![]()
Den räknas väl i hela årtionden.Hold your horses! Du glömmer tidsförskjutningen mot Göteborg.
Behöver jag verkligen ha en ironisk blinksmiley här?Jag skulle aldrig surfa på klocksidor eller hålla på med paketöppningar på arbetstid.
Tror inte det behövsBehöver jag verkligen ha en ironisk blinksmiley här?