Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha, hade du pekat ungefär 1cm (på bilden räknat) till vänster hade du pekat exakt på en lägenhet jag bodde i för 10 år sedan![]()
Kronprinsen är Malmö's näst högsta byggnad! Fint med långlunch!
Vad är det för skärmar?![]()
Monterar två sviiiiindyra skärmar på jobb. (600k exkl moms)
Vad är det för skärmar?![]()
Jag kör den i Timegraphern nästa vecka.Klockan verkar inte forta sig något nämnvärt. 1min på 3 dagar. (någon som vill mäta klockan?)
Shit... visste inte att en Smartboard kostade 600k???! Använde en senast runt 2008, då var de ganska kassa imo...https://smarttech.com/us/Solutions/...Board+interactive+whiteboards/SMART+Board+600
En modell av dessa skärmarna![]()
Shit... visste inte att en Smartboard kostade 600k???! Använde en senast runt 2008, då var de ganska kassa imo...
Är det fortfarande projektor som gäller? :/Det är två skärmarDe är fortfarande inte bra.
Är det fortfarande projektor som gäller? :/
Tråkigt att höra, hade hoppats att de kommit längre i utvecklingen sedan jag sist använde en... Snygg klocka dock.Inte mitt område så att säga. Men tekniken är inte direkt tillförlitlig. många buggar och billigt utseende drar ner.
Tråkigt att höra, hade hoppats att de kommit längre i utvecklingen sedan jag sist använde en... Snygg klocka dock.![]()
Har aldrig känts bättreKänns den bra nu?
För du kunde inte komma förbi så jag fick klämma på din.Äntligen ska @jabla få känna på en klocka i herr-storlek.![]()
För du kunde inte komma förbi så jag fick klämma på din.![]()
Beror på vem som frågar.Väntade fortfarande på en tid som passade dig..
Vet att du är en stressad man men 15 minuter på 3 veckor har du väll haft tid till..![]()
Exakt!..Beror på vem som frågar.![]()
Så! Efter lite fördröjning är nu klockan nerpackad och ska skickas till @jabla imorgon!
Här nedan kommer lite bilder från inboxingen.
Nytvättad och fin!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helvete! Jag glömde pappen!![]()
Får skjuta lite på min recension till morgondagen då jag inte har något nät hemma. Men imorgon! Då!...
Kan ju säga att denna har kommit lite i skymundan under veckan som har gått. Men har saknat länk lite
![]()
Hoppas på många roliga reportage och paketöppningar framöver!
Mvh/ Daniel
Gött! Vad tyckte du om gummit?