• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiell passaround: ORIS Aquis Date! (paketöppning)

jabla

Sarlacc
Brukar inte sova med klocka på men gör ett test för passaroundpubliken och återkommer i morron med upplevelsen. :)

WP_20150718_013.jpg


Godnatt o sov gott.
 

jabla

Sarlacc
Borde nog lagt mig redan men kunde inte motstå frestelsen...
Tar vinet smak av vaniljdoften från armbandet? Erkänn att ni alltid undrat men inte vågat. ;)

WP_20150720_008.jpg


För den som verkligen bryr sig kan jag meddela att det blev lite Tempranillo över smaken.

WP_20150720_009.jpg


Givetvis gick ingen alkohol till spillo...
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Första gången jag ser denna tråden, roligt att den vandrar runt för att sen välja den personen som tog hand om den bäst :).
@jabla jag har hört att om man fyller "hen" så kanske den blir mer villig att ta dig, du skulle gett "hen" whiskey istället ;)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fan!! Skulle kollat tråden INNAN jag knäppte på mig klockan! Det där med bastun kändes "sådär"... Ska nog bada den i en kopp handsprit efter jag skrivit detta inlägg!:)
Orisen landade idag och givetvis åkte den på direkt. Gillar Oris sen tidigare. Denna bär ju smidigare än den 1000m Diver jag haft tidigare. Armbandet känns minst lika bra som vilket "Oysterflex" som helst..:) Spännet har en smart konstruktion för att ändra storleken. Frågan är hur det håller i längden??
Här kommer lite bilder. Uppdaterar med mer synpunkter vart efter de kommer till mig..
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Stort tack för presenten @jabla !!! :)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Norrland??!! Du har aldrig varit norr om Dalälven va? Än mindre hört Kukkolaforsens brus?!
Nu har den legat på botten i denna medan jag målat innertak. Ska se om det går att få den Ok igen...:)
image.jpg
Vid Kukkolaforsen har jag campat! :)
Man undrar ju om det är något kvar av klockan när den dyker upp hos mig ;)
 
Topp