• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Blancpain-tråden

Föredömligt. Precis som det ska fungera med storlekar på klockor. En modell, olika storlekar som passar olika handleder. Inte så att t.ex. folk med stora handleder bara får modellen med grå sunburst tavla, folk med medium får en modell i titan och en med röd tavla och små handleder får svart tavla, gummiarmband och faux lume.

Är kanske lättköpt, men när jag stötte på det här klippet:
så var jag såld! Spännande historik och såå charmig!
Efter lite väntan så fanns den här till salu på forumet:
1750846486615.jpeg

Nyss tillbaka efter service (3 månader hos BP) och går perfekt nu.
Med liten handled funkar faktiskt 34mm…:)

1750846486615.jpeg

Intressant video. Stort grattis till en cool och snygg chrono med riktigt juste bakgrund.

Någon här med erfarenhet kring en 38mm Leman som kan bjussa på reflektioner och bilder? Är lite smått intresserad av en s.k Half-Hunter. Tänker att en sådan hade varit lite rolig att prova!

IMG_4989.jpeg
Jag har en ultra thin med vit tavla. Någon skillnad borde det vara mellan Half Hunter och min så jag svarar bara utifrån min erfarenhet. Den är tunn, fin och robust. En bra dressklocka som går att använda lite närsomhelst. Bra storlek även om jag gillar både mindre och större klockor. Om jag tittar på din bild verkar det vara likadan boett, tavla, krona och index. Det som skiljer från din bild är att i verkligheten gnistrar index till i vissa vinklar. Den är verkligen krispig och upplevs välgjord och exklusiv. Jag har bytt armband på min väldigt många gånger, allt från gummi till sailcloth, alligator, ödla, stingrocka, skinn, allt från vintage till mer modernt. Jag tycker den passar till allt.Köp!

IMG_0670.jpeg
IMG_8413.jpeg
IMG_6674.jpeg
IMG_2611.jpeg

Senast ändrad:
1750846486615.jpeg

Fungerar på större också; ~34 mm på 19,5 cm handled.
IMG_1476.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp