Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pro trek på Canvas fick bli dagens klocka….
Försöker motivera hur jag ska få in den här i samlingen. Tycker den är väldigt snygg och älskar de enorma siffrorna på tavlan. Men den hamnar någonstans mellan g-shock och träningsklocka! FrustrerandeKunde inte låta bli denna.... AE1500WH
Den är lätt att motivera för 300 spänn...Försöker motivera hur jag ska få in den här i samlingen. Tycker den är väldigt snygg och älskar de enorma siffrorna på tavlan. Men den hamnar någonstans mellan g-shock och träningsklocka! Frustrerande
Hahah jo sant! Är dock lite av en minimalist så vill inte ga grejer som inte kommer till användningDen är lätt att motivera för 300 spänn...
En riktig minimalist pratar inte i termer som "samling".... .Håller dock fullt med dig att man inte ska belasta sitt liv med prylar man inte använder! Jag har börjat tänka att jag ska röra mig mot ett mer minimalistiskt levnadssätt, men lyckas sådär.... Hann inte få hem den förrän jag såg den gråa med negativ display och tänker att det va ju den jag skulle köpt! Är egentligen inget fan av negativa displayer men jag tror att med så stora siffror funkar det.Hahah jo sant! Är dock lite av en minimalist så vill inte ga grejer som inte kommer till användning
Nog kan man ha en samling! Men bara med sådant man använder regelbundet. Överväger dock nu möjligheten att ha en klocka som, beroende på band, kan passa in i alla situationer. Svårt att få med allt i ett dock.En riktig minimalist pratar inte i termer som "samling".... .Håller dock fullt med dig att man inte ska belasta sitt liv med prylar man inte använder! Jag har börjat tänka att jag ska röra mig mot ett mer minimalistiskt levnadssätt, men lyckas sådär.... Hann inte få hem den förrän jag såg den gråa med negativ display och tänker att det va ju den jag skulle köpt! Är egentligen inget fan av negativa displayer men jag tror att med så stora siffror funkar det.
Skönt att den har WR när man vill ta sådana riskabla bilder!Får bli en dubbelpost
Skönt att den har WR när man vill ta sådana riskabla bilder!
Casio Duro. Världen mest prisvärda (analoga) klocka?
Vilket gummi är det på Duro:n?
Får bli en dubbelpost
Snygg combo, smäller klart högre än vad prislappen pekar på.Premiumvåffla från watchwear (https://watchwear.se/produkt/gummi-waffle-premium-svart/). Tycker det är ett rejält lyft över orginalgummit.
Riktigt snyggt. Duron är otroligt bra för pengarna tycker jag. Har 2 st än så längePremiumvåffla från watchwear (https://watchwear.se/produkt/gummi-waffle-premium-svart/). Tycker det är ett rejält lyft över orginalgummit.
Skönt retro. Hur upplevs kvalitéten?
Ganska bra för pengarna, det ända jag stör mig på är avsaknaden av 24-timmarsvisning.
På bild ser den väldigt trevlig och solid ut iaf. Men boetten är i plast/resin?
Nyinkommet: Casio twin sensor
Ja, SGW-100B (den med nylonband) för att vara med exakt.Sgw-100?