• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella Casiotråden

Sorubim

Audemars
cas_w24a_04.jpg

(W-24A)
 

Brogin

Rolex
Hahah jo sant! Är dock lite av en minimalist så vill inte ga grejer som inte kommer till användning
En riktig minimalist pratar inte i termer som "samling".... ;).Håller dock fullt med dig att man inte ska belasta sitt liv med prylar man inte använder! Jag har börjat tänka att jag ska röra mig mot ett mer minimalistiskt levnadssätt, men lyckas sådär.... Hann inte få hem den förrän jag såg den gråa med negativ display och tänker att det va ju den jag skulle köpt! Är egentligen inget fan av negativa displayer men jag tror att med så stora siffror funkar det.
Screenshot_20221110-124202_Amazon Shopping.jpg
 

Seiko.

Omega
En riktig minimalist pratar inte i termer som "samling".... ;).Håller dock fullt med dig att man inte ska belasta sitt liv med prylar man inte använder! Jag har börjat tänka att jag ska röra mig mot ett mer minimalistiskt levnadssätt, men lyckas sådär.... Hann inte få hem den förrän jag såg den gråa med negativ display och tänker att det va ju den jag skulle köpt! Är egentligen inget fan av negativa displayer men jag tror att med så stora siffror funkar det.
Screenshot_20221110-124202_Amazon Shopping.jpg
Nog kan man ha en samling! Men bara med sådant man använder regelbundet. Överväger dock nu möjligheten att ha en klocka som, beroende på band, kan passa in i alla situationer. Svårt att få med allt i ett dock.

For what it's worth så tycker jag absolut att du gjorde rätt val! Den med positiv display är mycket coolare
 
Topp