Ja, SGW-100B (den med nylonband) för att vara med exakt.
Vad tycker du om den? Sett den med gummi för ~650kr från amazon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, SGW-100B (den med nylonband) för att vara med exakt.
Hur känns kvaliteten på den där wåfflan? Mjukt och följsamt, eller tjockt och stelt?Premiumvåffla från watchwear (https://watchwear.se/produkt/gummi-waffle-premium-svart/). Tycker det är ett rejält lyft över orginalgummit.
Jag gillar den, har burit den non-stop sedan jag fick hem den. Jag köpte den efter att bl.a. sett en recension av the Time Teller, och så hade jag sålt mina G-shocks för ett tag sedan kände ett behov av något digitalt/beateraktigt.Vad tycker du om den? Sett den med gummi för ~650kr från amazon
Jag skulle säga tjockt men väldigt mjukt. Har det bandet i 20 mm ute till försäljning under K&S om du skulle vara intresseradHur känns kvaliteten på den där wåfflan? Mjukt och följsamt, eller tjockt och stelt?
Aha, skulle behöva 22mm dock. Tack ändåJag skulle säga tjockt men väldigt mjukt. Har det bandet i 20 mm ute till försäljning under K&S om du skulle vara intresserad
Casio Duro. Världen mest prisvärda (analoga) klocka?
Blev sugen på en svart Duro. Nån som vill sälja en i ok skick så hojta
Hur känns kvaliteten på den där wåfflan? Mjukt och följsamt, eller tjockt och stelt?
Klippte en ny, va inte direkt dyrt Brandfield sålde dem för 729 spänn inklusive frakt. Passade på att beställa ett wafflegummi från watchwear till Black Fridaypris. 970 kr sammanlagt, känns som svårslaget när det kommer till pang för pengarna
Inveteringav kakbeståndet...
Satt på jobbet och tänkte samma när blicken föll på handleden men jag tycker det funkar på min beiga.... Gott med löjligt stora siffror!Nyinkommet, tänkte jag startar med att ta bort ”10year battery” och ”illuminator” texten med lite nagelborttagning. Gick lätt på min förra Casio, men inte på denna. Sitter som berget även om det börjar blekna
Satt på jobbet och tänkte samma när blicken föll på handleden men jag tycker det funkar på min beiga.... Gott med löjligt stora siffror!
nagel bort tagning ?
Har precis hittat en fisk-casio som hoppade upp på förstaplatsen direkt.Kompletterat med lite bilder.
fisken till vänster, mitten och höger
Hittade ingen en-radig fisk men en segelbåt?
A1000RCB-1
Jättenöjd hittills. Fint med safirglaset och länken är riktig skön. Den är den ganska liten, men jag har rätt så modesta handleder, så det funkar. Jag tvekade också mellan den ljusa och den svarta. Den positiva display:n avgjorde mitt val, men det är en smaksak. Det ska bli intressant att se hur bra den svarta coatingen är. Än så länge inga repor.Det är den nya med safirglas va? Har spanat in dessa. Men är osäker på om jag vill ha denna eller den andra med ljusare färg men negativ display. Är du nöjd så långt?