• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Officiella Casiotråden

IMG_2203.jpeg

Hur funkar det med tull om man beställer från amazon.com? Är sugen på en Duro Batman eller blå, och där säljs fortfarande mdv106 (med fisken), samt att den är ett par hundralappar billigare än från amazon.se

Hur funkar det med tull om man beställer från amazon.com? Är sugen på en Duro Batman eller blå, och där säljs fortfarande mdv106 (med fisken), samt att den är ett par hundralappar billigare än från amazon.se

På allt som beställs utanför EU kommer det tillkomma tull och moms. Vet att Amazon på vissa produkter har alternativet att betala det i förväg med frakten och i såna fall täcker de alla kostnader.

Billigare klockor jag beställt har hamnat runt 100-lappen för tullhanteringen och momsen är ju alltid 25 %.

Kan köpa en m fisken på Tradera annars.

På allt som beställs utanför EU kommer det tillkomma tull och moms. Vet att Amazon på vissa produkter har alternativet att betala det i förväg med frakten och i såna fall täcker de alla kostnader.

Billigare klockor jag beställt har hamnat runt 100-lappen för tullhanteringen och momsen är ju alltid 25 %.
Hmmm får kolla hur mycket det blir totalt om man behöver lägga till det på frakten.
Kan köpa en m fisken på Tradera annars.

Känner inte att jag vill betala det priset dock. Sparar ca 300 om jag nöjer mig med Batman utan fisken på amazon.se. Den blåa finns dock bara med fisk...

Sorterar i min samling. Ska snart lägga ut ett antal Casios på säljes. Om någon vet med sig att de vill lägga till flera till Casios till sin samling så är det en fördel.

1000020818.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp