Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en guldis nu, men de klassiska texterna i olika färger är fasen svårslagnaSvårt att motstå när man hittar en begagnad till bra pris och bra skick.
![]()
Håller med, alltid kul att testa lite annat men den klassiska looken är svårslagen i sluändan!Har en guldis nu, men de klassiska texterna i olika färger är fasen svårslagna![]()
Hur funkar det med tull om man beställer från amazon.com? Är sugen på en Duro Batman eller blå, och där säljs fortfarande mdv106 (med fisken), samt att den är ett par hundralappar billigare än från amazon.se
Hur funkar det med tull om man beställer från amazon.com? Är sugen på en Duro Batman eller blå, och där säljs fortfarande mdv106 (med fisken), samt att den är ett par hundralappar billigare än från amazon.se
Hmmm får kolla hur mycket det blir totalt om man behöver lägga till det på frakten.På allt som beställs utanför EU kommer det tillkomma tull och moms. Vet att Amazon på vissa produkter har alternativet att betala det i förväg med frakten och i såna fall täcker de alla kostnader.
Billigare klockor jag beställt har hamnat runt 100-lappen för tullhanteringen och momsen är ju alltid 25 %.
Känner inte att jag vill betala det priset dock. Sparar ca 300 om jag nöjer mig med Batman utan fisken på amazon.se. Den blåa finns dock bara med fisk...Kan köpa en m fisken på Tradera annars.
![]()
Casio MDV106 Batman Dykarklocka 200M
Pris: 1195 kr. Typ: Köp nu Köp & sälj begagnade & oanvända Övriga armbandsur på Tradera.www.tradera.com