• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
En av fÄ ljusglimtar idag, osynkad guling.
20201025_152517.jpg
 

chrbir

Omega
Kan rapportera att min BT-modul med DST pÄ auto och BT-synk off stÀllde om inatt utan att klockan synkade mot radiomast. Jag blev sjÀlv förvÄnad! För övrigt saknar jag min MRG svÄrt och hÄrt med allt detta MRG-spammande :)
Samme for mine to med BT - ingen synk pÄ to uker, men skiftet til vintertid. GW-5000 synket 01:06 i natt, men var fremdeles pÄ sommertid. Alle tre er satt til DST/Auto.
_20201025_125333.JPG
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
VÀggklockan fick jag förstÄs stÀlla om sjÀlv, men annars har alla som kan synkat sjÀlva nu.
Fick hög MR-G feber igen i morse. Gallra ur klocklÄdan hÄrt och skaffa en MR-G till? Men i sÄ fall behöver jag hjÀlp och stöd i den hÀr trÄden: Stora Mudmastern (med grönt band), Stora Rangeman (den limiterade med röda detaljer) och Frogman med djupmÀtare mÄste i sÄ fall bort för samvetets skull.
Som ni vet Àr skicket pÄ mina klockor extremt bra och priserna förmÄnliga för er.
- FÄr se om febern hÄller i sig :)
462F6A89-E575-4BC6-A188-91676B6B5E67.jpeg
 
Senast Àndrad:

roosterman

G-shock
2-Faktor
VÀggklockan fick jag förstÄs stÀlla om sjÀlv, men annars har alla som kan synkat sjÀlva nu.
Fick hög MR-G feber igen i morse. Gallra ur klocklÄdan hÄrt och skaffa en MR-G till? Men i sÄ fall behöver jag hjÀlp och stöd i den hÀr trÄden: Stora Mudman (med grönt band), Stora Rangeman (den limiterade med röda detaljer) och Frogman med djupmÀtare mÄste i sÄ fall bort för samvetets skull.
Som ni vet Àr skicket pÄ mina klockor extremt bra och priserna förmÄnliga för er.
- FÄr se om febern hÄller i sig :)
462F6A89-E575-4BC6-A188-91676B6B5E67.jpeg
Den hÀr trÄden mÄste ju vara den i sÀrklass bÀsta att söka stöd i om man villhöver ha en nu G-klocka :D
Bilder pÄ Rangeman? ;)
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
VÀggklockan fick jag förstÄs stÀlla om sjÀlv, men annars har alla som kan synkat sjÀlva nu.
Fick hög MR-G feber igen i morse. Gallra ur klocklÄdan hÄrt och skaffa en MR-G till? Men i sÄ fall behöver jag hjÀlp och stöd i den hÀr trÄden: Stora Mudman (med grönt band), Stora Rangeman (den limiterade med röda detaljer) och Frogman med djupmÀtare mÄste i sÄ fall bort för samvetets skull.
Som ni vet Àr skicket pÄ mina klockor extremt bra och priserna förmÄnliga för er.
- FÄr se om febern hÄller i sig :)
462F6A89-E575-4BC6-A188-91676B6B5E67.jpeg
Den hÀr trÄden mÄste ju vara den i sÀrklass bÀsta att söka stöd i om man villhöver ha en nu G-klocka :D
Bilder pÄ Rangeman? ;)
Bilder pĂ„ alla tre đŸ˜ŽđŸ„ł.
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
VÀggklockan fick jag förstÄs stÀlla om sjÀlv, men annars har alla som kan synkat sjÀlva nu.
Fick hög MR-G feber igen i morse. Gallra ur klocklÄdan hÄrt och skaffa en MR-G till? Men i sÄ fall behöver jag hjÀlp och stöd i den hÀr trÄden: Stora Mudman (med grönt band), Stora Rangeman (den limiterade med röda detaljer) och Frogman med djupmÀtare mÄste i sÄ fall bort för samvetets skull.
Som ni vet Àr skicket pÄ mina klockor extremt bra och priserna förmÄnliga för er.
- FÄr se om febern hÄller i sig :)
462F6A89-E575-4BC6-A188-91676B6B5E67.jpeg
Gissar att du menade stora Mudmaster, inte Mudman?
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
VÀggklockan fick jag förstÄs stÀlla om sjÀlv, men annars har alla som kan synkat sjÀlva nu.
Fick hög MR-G feber igen i morse. Gallra ur klocklÄdan hÄrt och skaffa en MR-G till? Men i sÄ fall behöver jag hjÀlp och stöd i den hÀr trÄden: Stora Mudman (med grönt band), Stora Rangeman (den limiterade med röda detaljer) och Frogman med djupmÀtare mÄste i sÄ fall bort för samvetets skull.
Som ni vet Àr skicket pÄ mina klockor extremt bra och priserna förmÄnliga för er.
- FÄr se om febern hÄller i sig :)
462F6A89-E575-4BC6-A188-91676B6B5E67.jpeg

Farligt med feber. :) Men det Àr en bra feber som gör en frisk i lÀngden.

Juste med dina braiga erbjudanden!
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har under nĂ„gra dagar nu haft min MR-G pĂ„ fönsterbrĂ€dan frĂ„n och till samt under lampa för att ladda upp den sĂ„ mycket som möjligt. Fick upp den en del men nĂ€r jag kollar statusen idag Ă€r den oerhört lĂ„g i batteri. Vad gör jag för fel 😊?? För nĂ„got gör jag uppenbarligen đŸ€”. BatterinivĂ„n har varit pĂ„ M sedan jag köpte klockan.
9EC928DE-A459-4E5C-89A9-560FDEF48F00.jpeg
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Jag har under nĂ„gra dagar nu haft min MR-G pĂ„ fönsterbrĂ€dan frĂ„n och till samt under lampa för att ladda upp den sĂ„ mycket som möjligt. Fick upp den en del men nĂ€r jag kollar statusen idag Ă€r den oerhört lĂ„g i batteri. Vad gör jag för fel 😊?? För nĂ„got gör jag uppenbarligen đŸ€”. BatterinivĂ„n har varit pĂ„ M sedan jag köpte klockan.
9EC928DE-A459-4E5C-89A9-560FDEF48F00.jpeg


Hur lÀnge brukar du ha den vid fönsterbrÀdan och under lampa?
Jag hade testat att ha den vid fönsterbrÀdan frÄn morgon till solnedgÄng om du inte har testat det Àn.
 
Topp