Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Underbar kvartett! Gratulerar!PremiÀr för min negativa porter mod idag.
HĂ€r tillsammans med den positiva modden.
Det Àr nÄt visst med tegelsten helt klart.
TÀnkte prova hur en X6900 kÀnns men hejdade mig i sista sekund...Blocket-tips GD-X6900-7 camo:
Klockor sÀljes i hela Sverige | Blocket
Blocket Àr hela Sveriges marknadsplats inom kategorin klockor sÀljes i hela sverige med över 4472 annonserwww.blocket.se
Jag ska snart ta tag i min mod... Porter glas pÄ en gw-b5600. Grund idén Àr en klassisk 5610 med blÄtand, men jag har inte bestÀmt om det blir neg eller gul display.PremiÀr för min negativa porter mod idag.
GLX-5600Vad har den för modellbeteckning?
Varför blir det sĂ„ hĂ€r konstigt?Ăh, sent svar, tag bort!
Bara en fredlig protest till en negativ forum design.Varför blir det sÄ hÀr konstigt?
MÀrkligt. Det Àr fortfarande tre stycken Rapportera-knappar för dina inlÀgg. Som om nÄgon vill att jag ska rapportera dig..Bara en fredlig protest till en negativ forum design.
Det dÀr var riktigt frÀnt! Finns en hel del dolda lumes bland G-shockarna
FrÀsch!Noen bilder av min nyeste square.
Casio Dw5000 Bathing Ape.
Varför blir det sÄ hÀr konstigt?
Tack, inget mer vin för mig ikvÀll..Det Àr hans signatur
Ăr du helt sĂ€ker pĂ„ det?Det Ă€r hans signatur
Ăr du helt sĂ€ker pĂ„ det?
Rapportera
Rapportera
Haha, jag kÀnner mig lite som en utomstÄende som inte Àr ett dugg klockintresserad. "Men de ser ju likadana ut?!"PremiÀr för min negativa porter mod idag.
Du fĂ„r lĂ€gga in lĂ€nkar i dem för att öka trovĂ€rdigheten!Ăr du helt sĂ€ker pĂ„ det?
Rapportera
Rapportera
Allting hĂ„lls ihop med tvĂ„ skruvar. Det som Ă€r klurigt Ă€r att de Ă€r spĂ„rskruv i bĂ„da Ă€ndar, sĂ„ du behöver tvĂ„ smala mejslar och nĂ„t sĂ€tt att hĂ„lla emot en skruv och hĂ„lla i klockan medan du skruvar upp andra. Annars Ă€r det vĂ€ldigt lĂ€tt.Ăr det nĂ„gon som har erfarenhet av att modda gmw-modeller och kan tipsa om bra stĂ€llen att fĂ„ tag i stĂ„lbezel och band.
GMWB5000GD-1. LÄnat bild frÄn pacparts.
Den svarta lÀnken pÄ den bifogade bilden. Guldbezel och sen modul frÄn
GMWB5000GD-1. Den kombinationen Àr jag sugen pÄ att mecka ihop, om det ens Àr möjligt.
Jag har hittat en del frÄn pacparts, men Àven aliexpress.
Haha. De första dagarna lĂ€ste jag vĂ€ldigt ofta rapportera som en del av inlĂ€gget. Börjar sakta vĂ€nja mig. Man ska aldrig Ă€ndra pĂ„ nĂ„gonting.Ăr du helt sĂ€ker pĂ„ det?
Rapportera
Rapportera
NÀr det största fokuset pÄ ett inlÀgg Àr att rapportera det sÄ tycker jag det Àr pÄ plats att protestera lite.Haha. De första dagarna lÀste jag vÀldigt ofta rapportera som en del av inlÀgget. Börjar sakta vÀnja mig. Man ska aldrig Àndra pÄ nÄgonting.