Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr ju faktiskt en fördel med BT-klockorna om man synkar med appen.MR-G. Enda klockan i min samling som stÀller om till normaltid automatiskt. Vad mer kan man önska?
Jag har aldrig fattat hur DST fungerar pÄ mina G-shocks. Jag brukar stÀlla in DST pÄ auto och hemstad till Stockholm men ÀndÄ stÀller de inte om sig? De hade i och för sig inte synkat men det borde vÀl inte spela nÄgon roll dÄ jag antar att det Àr en kalenderfunktion?MR-G. Enda klockan i min samling som stÀller om till normaltid automatiskt. Vad mer kan man önska?
MR-G. Enda klockan i min samling som stÀller om till normaltid automatiskt. Vad mer kan man önska?
Om man stÀller DST pÄ Auto, inte On eller Off och samtidigt har rÀtt hemstad instÀllt funkar det. Tro mig, jag har aldrig haft nÄgra problem med mina squares med det dÀr.Jag har aldrig fattat hur DST fungerar pÄ mina G-shocks. Jag brukar stÀlla in DST pÄ auto och hemstad till Stockholm men ÀndÄ stÀller de inte om sig? De hade i och för sig inte synkat men det borde vÀl inte spela nÄgon roll dÄ jag antar att det Àr en kalenderfunktion?
Har dock för mig att tidigare G-shocks jag haft till och med synkade utan att det Àndrades sÄ det kanske bara Àr jag som har gjort fel men man tycker ju att auto skulle vara just det, en automatisk Àndring av DST nÀr det krÀvs.
MR-G. Enda klockan i min samling som stÀller om till normaltid automatiskt. Vad mer kan man önska?
- Ja, den mÄste synka för att det skall fungera.Min gw-m5610 var instÀlld pÄ daylight saving auto, men bytte inte timme i natt.
NÄgon som vet vad detta beror pÄ?
Den hade ingen received, Àr det en orsak?
Ta bÄda, jÀmför resultat och rapportera i trÄden!TÀnkte att jag skulle gÄ ut och gÄ nÄgon mil. Kan dock inte bestÀmma vem som skall ansvara för navigeringen ...
Mucho lajko pÄ den!
Rapportera inte.
Kan rapportera att min BT-modul med DST pÄ auto och BT-synk off stÀllde om inatt utan att klockan synkade mot radiomast. Jag blev sjÀlv förvÄnad! För övrigt saknar jag min MRG svÄrt och hÄrt med allt detta MRG-spammandeJag har aldrig fattat hur DST fungerar pÄ mina G-shocks. Jag brukar stÀlla in DST pÄ auto och hemstad till Stockholm men ÀndÄ stÀller de inte om sig? De hade i och för sig inte synkat men det borde vÀl inte spela nÄgon roll dÄ jag antar att det Àr en kalenderfunktion?
Har dock för mig att tidigare G-shocks jag haft till och med synkade utan att det Àndrades sÄ det kanske bara Àr jag som har gjort fel men man tycker ju att auto skulle vara just det, en automatisk Àndring av DST nÀr det krÀvs.
TyvÀrr sÄ kom det givetvis en skur precis nÀr jag skulle ut! SÄ det fÄr bli vid annat tillfÀlle. Har dock jÀmfört GBD-H1000 och Garmin Fenix 6 och det har varit liknade resultat. Förutom att man hinner gÄ ganska lÄngt innan Casion hittar satelliternaTa bÄda, jÀmför resultat och rapportera i trÄden!
Snygga! För mig som Àr ny i squaretrÀsket.PremiÀr för min negativa porter mod idag.
HĂ€r tillsammans med den positiva modden.
Det Àr nÄt visst med tegelsten helt klart.