• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Buenaventura

Cartier
Jag har köpt en extra klockRulle enbart för fylla den med G-shocks

Ska sprĂ€tta upp sista facket dĂ„ fĂ„r jag plats med hela 5 Shocks 😁
Nu kör vi, let the wizzing begin!
98A17FA5-3283-486F-9DAD-80CABFB86D2A.jpeg
Jag var ocksÄ sugen pÄ en sÄn, men jag vet inte om det gÄr att lÀgga g-shocks i den utom dom pÄ lÀnk? Jag Àr nyfiken pÄ hur du tÀnkt
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Verkligen! 150 gitarrer ryms ju inte i nÄgra klocklÄdor heller. :)
Hade det varit 150 klockor till hade det inte gjort nĂ„got men precis som du sĂ€ger, gitarrer med hardcase tar mkt plats och nĂ€r de dĂ„ börjar stĂ„ överallt sĂ„ tycker hon vĂ€l att det inte ser sĂ„ bra ut (och jag Ă€r vĂ€l benĂ€gen att hĂ„lla med). 😊
 

Sorubim

Audemars
Är GWG-1000 utgĂ„ende, om man kollar de vanliga svenska AD sĂ„ verkar de slut hos de flesta, samt "osĂ€kert leveransdatum". NĂ„gon som vet nĂ„t?
Kan man hoppas det kommer en ny motsvarande modell? En GWG version av GG-B100 kanske :D
Jeeez, vet du inte att man först mĂ„ste skriva upp sig pĂ„ en lista? đŸ€Ł
Sen, nĂ€sta vĂ„r, sĂ„ kommer du att fĂ„ ett exklusivt erbjudande om att först köpa 5 Babby-G's och bjuda sĂ€ljaren pĂ„ en semla för att eventuellt fĂ„ tillgĂ„ng till att köpa en GWG-1000. đŸ€Ș
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jeeez, vet du inte att man först mĂ„ste skriva upp sig pĂ„ en lista? đŸ€Ł
Sen, nĂ€sta vĂ„r, sĂ„ kommer du att fĂ„ ett exklusivt erbjudande om att först köpa 5 Babby-G's och bjuda sĂ€ljaren pĂ„ en semla för att eventuellt fĂ„ tillgĂ„ng till att köpa en GWG-1000. đŸ€Ș
Haha, men haken med 2 Baby-G kommer vĂ€l först nĂ€r jag Ă€r hos AD och ska hĂ€mta ut GWG:n efter de ringt och sagt att den kommit? 😂
Fy fan alltsÄ, jag hade gÄtt dÀrifrÄn direkt.
 

AKELA

Cartier
Jeeez, vet du inte att man först mĂ„ste skriva upp sig pĂ„ en lista? đŸ€Ł
Sen, nĂ€sta vĂ„r, sĂ„ kommer du att fĂ„ ett exklusivt erbjudande om att först köpa 5 Babby-G's och bjuda sĂ€ljaren pĂ„ en semla för att eventuellt fĂ„ tillgĂ„ng till att köpa en GWG-1000. đŸ€Ș
Min gwg börjar kĂ€nna sig sĂ„ speciellt nu😀
 

Urtyp

Audemars
Nej bara en tramsig term. Det ska uttalas i den mest japanska röst du har: FOXAAAA FIREAAAAAA !!!
😁

but it differentiates itself from the international DW-6900-1V model with its “FOX FIRE” label instead of “ILLUMINATOR” and “WATER 20BAR RESIST” instead of “WATER 200M RESIST.” The term “fox fire” comes from the bluish-green bioluminescence created by certain species of fungi, and in this case it refers to the electroluminescent backlight of the watch.

SÄnt hÀr gÄr jag igÄng pÄ, jÀkla skit....

foxfire.jpg
 

dragonhf

Rolex
Gulfman G-9100. Gillar att knapparna Àr skyddade sÄ att man inte kan rÄka trycka pÄ dem, men Àr ÀndÄ lÀtt tryckta. PÄ mÄnga nyare G-shocks Àr knapparna sÄ smÄ och inte sÄ anvÀndbara.
Gillar den skarpa displayen ocksÄ och att klockan Àr byggd som en pansarvagn. TÄligare klocka fÄr man leta efter.

IMG_5705.JPG
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor

Wow, verkligen stort grattis till er! đŸ€—

Grattis till familjens nytillskott! @Lord_tito88
Tryggt att du hade Walter med dig pÄ uppdraget. ;)

Tackar allesammans!

@dragonhf, min Seiko Arnie fick följa med pĂ„ förlossningen. Detta dĂ„, om det hade varit en pojke, sĂ„ hade han fĂ„tt heta Arnold. Men dĂ„ det visade sig vara en liten gumma sĂ„ kan vi inte riktigt bestĂ€mma oss för namn Ă€n đŸ€Ł
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Tackar allesammans!

@dragonhf, min Seiko Arnie fick följa med pĂ„ förlossningen. Detta dĂ„, om det hade varit en pojke, sĂ„ hade han fĂ„tt heta Arnold. Men dĂ„ det visade sig vara en liten gumma sĂ„ kan vi inte riktigt bestĂ€mma oss för namn Ă€n đŸ€Ł
Baby-G förstĂ„s😉 finns mĂ„nga flicknamn pĂ„ G😁
GRATTIS igen till er😃
 

Crispie

Rolex
DĂ„ var jag hemma efter en lyckosam förlossning, det visade sig att det var en liten flicka som gömde sig dĂ€r i magen 😍

PXL_20210123_214202118.PORTRAIT.jpg
HÀrligt! Stort grattis. UtgÄr ifrÄn att allt gÄtt bra. Girls run the world!... Eller tyvÀrr inte, men förhoppningsvis framöver. DÄ kanske vi skulle kunna fÄ ordning pÄ den hÀr vÀrlden.
 
Topp