lofgreno
Guld
KÀnns som en modell man verkligen mÄste testa IRL.Den gulgröna och den grÄa med spegel display Àr lite coola.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KÀnns som en modell man verkligen mÄste testa IRL.Den gulgröna och den grÄa med spegel display Àr lite coola.
![]()
![]()
Inte mycket kvar, bara dessa:ApropÄ kungar, undra om @S.L har kvar nÄgon G![]()
Sjukt bra kvartettInte mycket kvar, bara dessa:
![]()
![]()
![]()
![]()
Tror nĂ€stan hustrun har kvar flerâŠ
Plus denna pÄ vÀggen sÄklart:
![]()
Var köper man vÀgklockan ifrÄn�Sjukt bra kvartett
VÀggklockan Àr ju grym, den ligger högt pÄ villhöver-listan![]()
Den fanns pÄ Amazon förrut.Var köper man vÀgklockan ifrÄn�
Kan nÄgon fixa gruppköp ?
Det borde finnas en stor antal forumsmedlemar som vill ha en sĂ„n hemma pĂ„ vĂ€ggenâŠ
Vad jag vet sÄ Àr det bara @S.L och @Hans B 1955 som har varsitt exVar köper man vÀgklockan ifrÄn�
Kan nÄgon fixa gruppköp ?
Det borde finnas en stor antal forumsmedlemar som vill ha en sĂ„n hemma pĂ„ vĂ€ggenâŠ
TjusigtHittade lite klistermÀrken till lÄdan
![]()
FÄr se till att skaffa tvÄ till sÄ jag klarar en hel vecka
Bidar min tid tills en TH dyker uppFÄr se till att skaffa tvÄ till sÄ jag klarar en hel vecka. #walterweckan Àr ju tyvÀrr bara en arbetsvecka Àn sÄ lÀnge...
Men den stora frĂ„gan kvarstĂ„r, vart fan Ă€r resten av 5900 i trĂ„den? Ăr den sĂ„ jĂ€vla ful?
FÄr se till att skaffa tvÄ till sÄ jag klarar en hel vecka. #walterweckan Àr ju tyvÀrr bara en arbetsvecka Àn sÄ lÀnge...
Men den stora frĂ„gan kvarstĂ„r, vart fan Ă€r resten av 5900 i trĂ„den? Ăr den sĂ„ jĂ€vla ful?
Bidar min tid tills en TH dyker upp![]()
En favorit i arbetssammanhang. Aldrig varit med om nÄgon bÀttre, mÄste jag sÀga. SÄ lÀtt, anvÀndbara funktioner, oöm och, faktisk, rÀtt snygg. JÀkligt nöjd, helt enkelt.
Idag har den bl a varit med och monterat badstege pÄ Bustern.
![]()
![]()
GW-M5610U Ă€r en av mina trogna följeslagare:Om man skulle försöka sig pĂ„ en G-Shock (igen) med smala handleder. Vad ska man gĂ„ pĂ„? Ăr det 5600 som gĂ€ller? Ăr vĂ€ldigt förtjust i bĂ„da modellerna som Hodinkee har slĂ€ppt ihop med Casio. Har ni nĂ„gra andra tips?
![]()
![]()
Kul modeller. Men prismĂ€ssigt drar det ivĂ€g rĂ€tt rejĂ€lt iom vĂ€l tilltaget grundpris, dyr dollar och importkostnader. Jag hade hellre kikat pĂ„ tex GW-5610, GW-5000 eller nĂ„gon av 40th-fyrkanterna.Om man skulle försöka sig pĂ„ en G-Shock (igen) med smala handleder. Vad ska man gĂ„ pĂ„? Ăr det 5600 som gĂ€ller? Ăr vĂ€ldigt förtjust i bĂ„da modellerna som Hodinkee har slĂ€ppt ihop med Casio. Har ni nĂ„gra andra tips?
![]()
![]()
TÀnkte ta och ge mig in i G-Shock trÀsket och slÄ till pÄ en GW-M5610-1ER nu nÀr CyberPhoto har rea.
Undrar dock om det finns nÄgon annan instegs G-Shock jag kan kolla in innan jag slÄr till?
Man vet att man Àr en G-alningMitt första inlÀgg i trÄden. Sidan 332, jÀdrar vad tiden flyger!
Hashtag japanbestÀlling-via-ekkes-vÄr-buyee-konsolideringBidar min tid tills en TH dyker upp![]()
Vi snöade in pÄ sidnumret, men det firades ju Àven inlÀgg #120000.
Betyder det att jag ska köpa en G-shock till??Vi snöade in pÄ sidnumret, men det firades ju Àven inlÀgg #120000.![]()