Riktigt bra! VÀldigt rimligt prissatt med tanke pÄ funktionernaSamma funktioner som "stÄlisen"..![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra! VÀldigt rimligt prissatt med tanke pÄ funktionernaSamma funktioner som "stÄlisen"..![]()
![]()
![]()
BlÄa var riktigt fet..Har bilder pÄ ett par jag haft. TyvÀrr inte lÀngre i min Àgo...
![]()
![]()
Ahh nÀstan gratis..Riktigt bra! VÀldigt rimligt prissatt med tanke pÄ funktionerna
Wow riktigt grymma..
Ett litet tips för er som inte har sÄ stora handleder och stör er pÄ bandet som fladdrar.
Snyggt..
Stoppa ner bandet i kokande vatten och böj det till önskad form. NÀr det svalnat sÄ hÄller det sig sÄ
![]()
![]()
![]()
UrsÀkta dom halvdasiga bilderna... RDR2 lockar mer Àn att fota just nu![]()
Samma funktioner som "stÄlisen"..![]()
![]()
![]()
Nja inte i mörkret. Men med rĂ€tt ljus, ja..Ăr den alltid sĂ„dĂ€r hĂ€rligt blĂ„ i ramen runt?![]()
Vart hittade du det? Jag skulle behöva bĂ„de strap och bezel (har bara hittat bezel med Frogman).Ăntligen fick jag tag pĂ„ ett original strap (jag vet, behöver stĂ€lla in tid och datum).![]()
Black Friday Àr ingenting mot Freaky Friday!
Mycket bra!Black Friday Àr ingenting mot Freaky Friday!
Ăr digitalpianot ocksĂ„ Casio?Ranger day today... fascinerande hur Casion kan vara sĂ„ musikalisk, speciellt nĂ€r man aktiverar larmet![]()
![]()
Vet inte om nÄgon redan tipsat. Caliroots har fina priser pÄ sitt casiosortiment nu.
Tycker dom alltid Ă€r dyrare Ă€n genomsnittet.Ăr Caliroots bra? Typ smyghöjer innan en rea o dylikt?
Tycker dom alltid Àr dyrare Àn genomsnittet.
Kan ha varit med förut(?) Ni fÄr se den igen.Kan ni inte visa upp er Frogmans?![]()
Grym! Ăr det multiband pĂ„ den?Samma funktioner som "stĂ„lisen"..![]()
![]()
![]()
Grym! Ăr det multiband pĂ„ den?
Edit: ser nu att sÄ Àr fallet![]()