• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Kom lite nytt idag. Bland annat denna. LĂ€tt moddad med ett gw5000 band. ÖvervĂ€gde gw5000 bezel ocksĂ„ dĂ„ jag tycker att det framhĂ€vde tavlan mer , men gick Ă€ndĂ„ pĂ„ original bezeln till slut.
IMG_20190815_185849.jpg

Funkar ju bra med originalbezeln. Fina fÀrger! Displayen Àr Ät lila-hÄllet? Hur ser lumen ut pÄ en sÄn?
 

Ncs

Rolex
2-Faktor
HÄller tummarna att du fÄr ett felfritt ex.
Eller menar de att de ska försöka "laga" den?
Tack :) Jag har varit tydlig med att jag vill ha ett nytt ex och att de inte ska försöka tÀta den och sen skicka tillbaka. Jag menar, den lÀr vÀl inte vara helt frÀsch nÀr den har varit sÄ pass fuktig under nÄgra dygn?
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Tack :) Jag har varit tydlig med att jag vill ha ett nytt ex och att de inte ska försöka tÀta den och sen skicka tillbaka. Jag menar, den lÀr vÀl inte vara helt frÀsch nÀr den har varit sÄ pass fuktig under nÄgra dygn?

Jag hade inte accepterat det. Det kostar ju för dem att köpa in en ny modul sÄ jag tror att en ev lagning innebÀr hÄrtork och lite silikonfett pÄ packningar och sÄ hÄller man tummarna för att den Àr tÀt.
 

Ncs

Rolex
2-Faktor
Jag hade inte accepterat det. Det kostar ju för dem att köpa in en ny modul sÄ jag tror att en ev lagning innebÀr hÄrtork och lite silikonfett pÄ packningar och sÄ hÄller man tummarna för att den Àr tÀt.
Det Àr det jag ocksÄ misstÀnker.. Vi fÄr se, de skulle höra av sig nÀr de fÄr klockan.
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Jag klÀmde pÄ den dÀr 5035 jubileum med screwback men med samma modul i butik. Skön tyngd pÄ den! Den kostande runt 2000, Àr det fortfarande ett schysst pris?
Det fÄr man vÀl ÀndÄ sÀga @Sonnyboy Jag gick in och checkade pÄ köp&sÀlj och beggade ex har gÄtt pÄ 1,5-1,8k. Kan definitivt rekommendera ett köp ;)
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Javisst Àr det sÄ? Det Àr kul att bÀra balla, ovanligare g-shocks men det Àr alltid lika skönt att Äterkomma till en traditionell square.
Exakt det som gör att jag funderar pÄ att returnera min GG-B100! :eek:
Ganska meckigt med Milrab bara sÄg jag...
Ingen som Àr sugen pÄ att ta över den istÀllet?
7E049B2B-12CA-4E65-A541-85536F44FB12.jpeg
 

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Exakt det som gör att jag funderar pÄ att returnera min GG-B100! :eek:
Ganska meckigt med Milrab bara sÄg jag...
Ingen som Àr sugen pÄ att ta över den istÀllet?
7E049B2B-12CA-4E65-A541-85536F44FB12.jpeg

Tycker den Àr riktigt snygg just den dÀr modellen, hade jag haft pengarna hade jag gladeligen tagit hand om den. Hoppas du finner nÄgon annars om du inte lÀmnar tillbaka den.
 

Dan1jel

Panerai
2-Faktor
Förresten, Àr det nÄgon som har köpt ifrÄn Watchshop förut? Jag bestÀllde min G-Shock pÄ torsdagen förra veckan, skickades dagen efter (fredag) och dÄ stod det pÄ sidan "order now to get before Tuesday 13/8".

Hur lÄng tid har det tagit för er att fÄ klockan. Bor i sthlm sÄ man tycker ju att det inte borde ta allt för lÀnge, mitt lÄga tÄlamod börjar gÄ mig pÄ nerverna :)
 
Topp