Och formen. MTG Àr helt klossig, som en tegelsten. MRG Àr rundad i formen.Typ det med storleken som Àr grejen. Den Àr inte lika stor. Prövat den nÄgrs gÄnger o den sitter ju riktigt bra o man blir ju förvÄnad hur lÀtt den Àr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och formen. MTG Àr helt klossig, som en tegelsten. MRG Àr rundad i formen.Typ det med storleken som Àr grejen. Den Àr inte lika stor. Prövat den nÄgrs gÄnger o den sitter ju riktigt bra o man blir ju förvÄnad hur lÀtt den Àr.
Precis. Den Àr lite mer slimmad hela klockan ju o typ det som Àr det trevliga.Och formen. MTG Àr helt klossig, som en tegelsten. MRG Àr rundad i formen.
DW-9052, finfint skick, inhandlad pÄ forumet för kaffepengar.
Tycker den hÀr blev jÀkligt lyckad. En DW-5000D. Fick bort stÄllÀnken och originalbezeln och ersatte den med denna sand/beige fÀrgade.
Screwback sÄklart!
finns vÀl nÄn till pÄ forumet har jag sett ... men intresset Àr ju minst sagt svalt. KÀnns vÀl som att folk gillar billiga g-shocks i första hand.Min gamla! En riktig beater. Mycket pang för pengarna!
Det dÀr blev ordentligt cleant. Helt rÀtt!
Alldeles för lite Frogman pÄ det hÀr stÀllet. Nu nÀr @Fujoor vill sÀlja sin... Àr det bara jag som Àger en Frogman pÄ hela forumet?
Jag gillar kombinationen av det klassiska utseende som hyllas i GW-M5610 med den omgivande ramen men tegelbakgrund som Àr som hÀmtad frÄn slotten i Super Mario Bros. (1).DW-5000-1JF screwback
DW-5000-1JF screwback
Jag gillar kombinationen av det klassiska utseende som hyllas i GW-M5610 med den omgivande ramen men tegelbakgrund som Àr som hÀmtad frÄn slotten i Super Mario Bros. (1).
Peak g-shock. Nicely done!
Posta lite screwbacks dÄ Micke!
HĂ€r har du min Frog.
Vilken tuffing!
Supersnyggt, synd att de Àr lite dyraGW-5000 idag...
NÀr man ser den Àr det nÀstan sÄ att man vill dra tillbaka sin annons...GW-5000 idag...
Grymt bra!
HĂ€r har du min Frog.
Posta lite screwbacks dÄ Micke!
Ăr det den + en gw-5000 du har pĂ„ profilen? Ser ju att vara en anniversary square.
Mobilkamera
GF-8230E Inköpt hos Seiya för ett par Är sedan.
Det Ă€r en GW5000 och en DW5030DĂr det den + en gw-5000 du har pĂ„ profilen? Ser ju att vara en anniversary square.
DW-5000D screwback! HÀr med en bonusbild pÄ mina succulenter som nu blommat!
Tackar! Jag gillar den skarpt. Den blev lite militÀrig samtidigt som den har en unik design som ingen annan har, dessutom screwback. Det Àr nog den klockan jag har haft pÄ mig mest denna mÄnadenGrym den blev! En klar förbÀttring
Vad Àr det för modell?
Köpt min första G-Shock igÄr!
KÀnns bra, vÀldigt lÀtt men kÀnns rejÀlt tÄlig. Inköpt hÀr pÄ KS av @micke_s med en trevlig F2F affÀr pÄ stan.
KÀnns spÀnnande att vara G-Shock Àgare
GW-7900NVVad Àr det för modell?
N
Prisjakt is da sh**...Jahapp. Fredagsöl i kombination med prisjakts bevakning leder till impulsköp frÄn Hollywood.se. Verkar som att jag blir med Casio till veckan!
Vad blev det?Jahapp. Fredagsöl i kombination med prisjakts bevakning leder till impulsköp frÄn Hollywood.se. Verkar som att jag blir med Casio till veckan!