130’ligger väl en honeycomb ming på blocket av alla ställen![]()
![Grinning face :grinning: 😀](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f600.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
130’ligger väl en honeycomb ming på blocket av alla ställen![]()
Inte en susning om prisbilden på ming. För mig är ming kejsaren i de blixt gordon-böcker min far läste när han var liten på femtiotalet
Fast bandet har väl samma värde oavsett vad man gav för klockan? Om jag råkar ha fått klockan i present blir ju annars alla band orimligt dyra då de för mig blir dyrare än klockan...Breitling kostar 1 miljard i butik, sämst andrahandsvärde. 600 spänn för Diver Pro 3 gummi. Brutalt mycket större produktion och möjlighet att erbjuda det priset? Absolut. Men för att svara på din fråga så är väl det ett ganska bra exempel.
Jag äger ingen Spido men sett till salu i spannet 25-30. SA-modellen som ligger betydligt högre. Jag hade aldrig betalat 10k för två band till en klocka jag betalat 40k för, det var väl det som mitt resonemang var egentligen.
En liten insexnyckel kan funka men bäst är LW’s verktyg.Klockan som köptes nyligen:
LW One 2.2
88st tillverkade
![]()
![]()
Hojta om du vill sälja bandetKlockan som köptes nyligen:
LW One 2.2
88st tillverkade
![]()
![]()
Ingen aning men kul att fler får upp ögonen för LW! Hoppas du hittar en!Istället för att fråga i vad är ett rimligt pris tråden så tänkte jag höra med er istället. Vad bör man få betala för en spidospeed i stål? Runt 60 eller?![]()
Hehe har haft ögonen på dom sen dom slog igenom på instagram, minns att jon olsson hade/har några av deras modeller!Ingen aning men kul att fler får upp ögonen för LW! Hoppas du hittar en!
Hittade en på forum för 7.5k usd om det ger ngn hjälp
Enig. Kör lw idag också.. Och kan också tänka mig fler (som du vetBra nöjd med denna, letar fler LW.. en skön aura över dem
![]()
![]()
LW är ju danskt så att det skulle tillkomma tull &moms känns inte särskilt troligt.Nästa 600kr inkl. Frakt för verktyget att byta band på LWs hemsida… tillkommer säker tull/moms på det.
Ingen som har ett bra alternativ på insex verktyg som är smidigt?
Webshop i uk. Priserna vi ser är ex momsLW är ju danskt så att det skulle tillkomma tull &moms känns inte särskilt troligt.
Annars är det väl bara att köpa nån random sexkants/insexmejsel? Typ denna?
Wera 2052 Elektronik och finmekanik Insexnyckel-skruvmejsel Nyckelvidd (metrisk): 2.5 mm Klinglängd: 60 mm Mått - Längd | Conrad Electronic
Köp Wera 2052 Elektronik och finmekanik Insexnyckel-skruvmejsel Nyckelvidd (metrisk): 2.5 mm Klinglängd: 60 mm Mått - Längd på Conrad Electronicwww.conrad.se
Ingen koll på vilken storlek det är dock men det kan säkert någon som äger en LW svara på![]()
Fel av mig då, tog för givet dom hade kontor/butik i DKWebshop i uk. Priserna vi ser är ex moms
Hade varit bättre! Men om man är i Europa/utanför uk är alla priser ex moms. Så hade inte blivit ngn prisskillnad egentligen, bara högre pris på sidanFel av mig då, tog för givet dom hade kontor/butik i DK![]()
Fast rent psykologiskt känns det bättre att betala ett lite högre pris direkt än att behöva åka på och betala tull&moms i efterhandHade varit bättre! Men om man är i Europa/utanför uk är alla priser ex moms. Så hade inte blivit ngn prisskillnad egentligen, bara högre pris på sidan![]()
Fina bilder och en väldigt härlig klocka!Bra nöjd med denna, letar fler LW.. en skön aura över dem
![]()
![]()
Skönt att den är uppskattad. Saknade den idag när jag fick reklamsnigelpost från LW om den nya OktopusmodellenBra nöjd med denna, letar fler LW.. en skön aura över dem
![]()
![]()
Den kombon är livsfarligt bra!Enig. Kör lw idag också.. Och kan också tänka mig fler (som du vet)
![]()
Hade exakt samma setup förra sommaren men lyckades inte få länken att sitta bekvämt. Hade även svårt att växla mellan stålklossen och kolfiberflugan. Så jag sålde stålisen. Sjukt crisp på gummi dock med den kritvita tavlan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan ju säga att med länken på monterad så väger Klockan 128gram