Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror att den där listar runt 163k. Mja med tanke på att LW's crashar rätt hårt på begmarknaden så kanske mellan 90-105k om du har lite flyt och hittar en är min högst okvalificerade gissning! Grymt cool klocka, hoppas du hittar enLite av en drömklocka… Sjukt fin![]()
![]()
men 200k är en aning över budget…
vad tror ni man kan få en sådan för om man hittar beggad?
Plus moms ja tyvärr.Tror att den där listar runt 163k. Mja med tanke på att LW's crashar rätt hårt på begmarknaden så kanske mellan 90-105k om du har lite flyt och hittar en är min högst okvalificerade gissning! Grymt cool klocka, hoppas du hittar en![]()
Juuuuust det den lilla detaljen ja! Såg bara priset direkt från hemsidan derasPlus moms ja tyvärr.![]()
Vill du sälja det svarta gummit?![]()
Im back!
Har några svarta lås liggandes, lägger ett på lådan om du vill ha![]()
Älskar klockan. Älskar gummit. Hatar viklåset. Måste skaffa ett vanligt LW bygellås. Har för taniga handleder för att viklåset ska sitta bra. Eller så trycker jag fler hål i gummit![]()
Tar tacksamt emot om du inte behöver det men keep em if u use emHar några svarta lås liggandes, lägger ett på lådan om du vill ha(dina gamla)
Snyggt gummi![]()
Inte helt omöjligt men nota bene, det är slitet och har en lätt doft av aftershave.Vill du sälja det svarta gummit?
Haha låter strålandeInte helt omöjligt men nota bene, det är slitet och har en lätt doft av aftershave.
Fullt förståeligt, sjukt härlig.![]()
en av de jag använder mest… Får snart sällskap av en till LW.
Så himla skön, och kul att kolla på med alla skrymslen och vrånFullt förståeligt, sjukt härlig.
Blir nyfiken på nyförvärvet.
Är lumen så gul som på bild? Svincool!Då får man äntligen posta i denna tråden
![]()