Undra om säljaren menade att frågan som skulle ställts var: ”are you an idiot?”Riktigt tuff!
Skriv även en rad om säljare in Chrono24-tråden eller var du nu köpte klockan. Jävla skojare denne är. "you should have asked"...
![Zany face :zany_face: 🤪](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f92a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Undra om säljaren menade att frågan som skulle ställts var: ”are you an idiot?”Riktigt tuff!
Skriv även en rad om säljare in Chrono24-tråden eller var du nu köpte klockan. Jävla skojare denne är. "you should have asked"...
Grattis! Häftig LW. Förstår du uppskattar tunnheten. Tror din är lika tjock som min 3 timer (har också eta2892). Otroligt skön klocka att bäraNu hemma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stor men mer bärbar än väntatkul sak!
Han ska först få en ärlig chans att ta sig i kragen...Riktigt tuff!
Det går att fixa, men sömmen kommer bli lite sämre på framsidan. Fulvarianten är att lägga på ett tunt extralager på baksidan.Hade ju gärna burit min nya klocka idag men får hoppas banden kommer snabbt....
![]()
Funderar på att fråga någon läderkunnig om man kanske kan fixa bandet ändå. Det är lixom lädret som spruckit men fodret och kevlaren är inte spruckna så om man byter lädret borde man kunna limma ihop igen...? Kanske önsketänkande..![]()
![]()
Tänkte också på det enkla alternativet. Ska försöka få till det. Då kan man ju iaf använda det...Det går att fixa, men sömmen kommer bli lite sämre på framsidan. Fulvarianten är att lägga på ett tunt extralager på baksidan.
Jag hade helt klart gjort det iaf.Tänkte också på det enkla alternativet. Ska försöka få till det. Då kan man ju iaf använda det...
SilvertejpHade ju gärna burit min nya klocka idag men får hoppas banden kommer snabbt....
![]()
Funderar på att fråga någon läderkunnig om man kanske kan fixa bandet ändå. Det är lixom lädret som spruckit men fodret och kevlaren är inte spruckna så om man byter lädret borde man kunna limma ihop igen...? Kanske önsketänkande..![]()
![]()
Jo. Surt att typ kasta ett band som kostar 7k...Jag hade helt klart gjort det iaf.
Mycket krispig och läcker.Den är go i profil...![]()
![]()
Undra om säljaren menade att frågan som skulle ställts var: ”are you an idiot?”![]()
Blev det ett omdöme om säljaren i c24 tråden? Är själv på gång med ett köp och det hade varit toppen att få reda på vem din säljare var. Allt gott!Tack!
Tycker den är svinball. Återkommer men nu lite färgad av att säljaren var en idiot.
"Very good condition"
När jag ifrågasätter: "you should have asked"
Idiot!
Hade ändå tänkt byta men känns såklart skittråkigt...![]()
![]()
![]()
En trevligare bild för att bli gladare...![]()
Nej men det var inte på c24 utan på OmegaForums.Blev det ett omdöme om säljaren i c24 tråden? Är själv på gång med ett köp och det hade varit toppen att få reda på vem din säljare var. Allt gott!
Mycket mycket bra!!
Tack!Mycket mycket bra!!
Hej!Kommer släppa denna om någon är sugen!
![]()
Vi stänger ihop dealen idag!Hej!
Jag var ju sugen och vi talades vid men fick ingen återkoppling när vi skulle ses.
Snabbast är deras hemsida givetvis (helt sinnessjukt att ta 4.5k för ett gummiband) - kolla om någon här har ett över, alternativt c24.Ni som köpt gummiband, har ni något tips på var jag kan få tag på ett snabbast?
Tack!
Verkar som att dom har sitt kontor i London och därifrån vill jag inte beställa då allt från England numera tar månader.Snabbast är deras hemsida givetvis (helt sinnessjukt att ta 4.5k för ett gummiband) - kolla om någon här har ett över, alternativt c24.
Dom har kontor / bostad i DK och reser således en hel del emellan länderna. Mailar du dom så går det säkert att lösa shipping direkt ifrån Danmark.Verkar som att dom har sitt kontor i London och därifrån vill jag inte beställa då allt från England numera tar månader.