Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen!Trevliga klockor
Woho kul! Ny även för forumet?Trevlig helg
nästa vecka blir det paketöppning här![]()
Nja lurkat omkring i ca 2 år haha, inte börjat posta förrän typ en vecka sedan,Woho kul! Ny även för forumet?
Jag tror @ANALOGUE undrar om nya linden är ny även för klocksnackNja lurkat omkring i ca 2 år haha, inte börjat posta förrän typ en vecka sedan,
men nu är portarna till hel öppna![]()
Jaha haha fredags whiskeyn slår hårtJag tror @ANALOGUE undrar om nya linden är ny även för klocksnack![]()
Spännande!Jaha haha fredags whiskeyn slår hårtja helt nytt barn på ingång
Väldigt sjysst tavla på den där![]()
Så, då börjar solen titta fram![]()
Riktigt snyggtTestar Spidolite på blått gummi. Bättre än jag trodde. Men måste verkligen ha ett grått…![]()
Imorgon vill vi ha bilder.. i fullstorlek…Idag kom denmen hinner inte göra en paketöppning idag så blir bara ett smakprov
Bra tease! Ska bli kul och se!Idag kom denmen hinner inte göra en paketöppning idag så blir bara ett smakprov
Grattis! Vansinnigt snygg, ny favorit bland LW![]()
Det börjar bra
![]()
Sommar feeling
![]()
Nu är det nära
Nej men va f#*+#![]()
![]()
Såja
Detta är alltså The SpidoLite II Gold US is available in a limited series of 15 pieces
Och jag valde mellan denna och blue moon oktopus, men fastnade för denna,
Handledsbilder:har även beställt ett orange och ett gult gummi (3000 i tull jävla UK)![]()
![]()
Snyggt
jag är extremt nöjd och har lagt till LW som ett favorit märke, hoppas öppningen var trevlig![]()
min första
Tack ja och dessa bilder gör den inte rättvisa,Grattis! Vansinnigt snygg, ny favorit bland LW
Riktigt fin, visst skymtar man ett datum där till höger? Magisk klocka och grattis![]()
Det börjar bra
![]()
Sommar feeling
![]()
Nu är det nära
Nej men va f#*+#![]()
![]()
Såja
Detta är alltså The SpidoLite II Gold US is available in a limited series of 15 pieces
Handledsbilder:har även beställt ett orange och ett gult gummi (3000 i tull jävla UK)![]()
![]()
Snyggt
jag är extremt nöjd och har lagt till LW som ett favorit märke, hoppas öppningen var trevlig![]()
min första
Tackar, och ja det är datumRiktigt fin, visst skymtar man ett datum där till höger? Magisk klocka och grattis![]()
Grym!! Grattis!![]()
Det börjar bra
![]()
Sommar feeling
![]()
Nu är det nära
Nej men va f#*+#![]()
![]()
Såja
![]()
Snyggt
min första
TackGrym!! Grattis!
Mycket bra, grattis till den.![]()
Det börjar bra
![]()
Sommar feeling
![]()
Nu är det nära
Nej men va f#*+#![]()
![]()
Såja
![]()
Snyggt
min första
Tack tack,Mycket bra, grattis till den.
LW är ett märke jag är mycket sugen på att testa.
Stort grattis och snyggt fångat.![]()
Det börjar bra
![]()
Sommar feeling
![]()
Nu är det nära
Nej men va f#*+#![]()
![]()
Såja
![]()
Snyggt
min första
Stort grattis och snyggt fångat.
Mycket läcker.
SnyggtLivar upp den här tråden lite med en fredags wristshot, trevlig helg på er!
![]()